Komenda Powiatowa Policji w Wodzisławiu Śląskim
Ogłoszenie o naborze nr 8983ARCHIWALNE z dnia 03.03.2017 r.
-
Oferty do
9
marca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: sekretarsko - biurowych i kancelaryjnych
Jednoosobowe Stanowisko ds Prezydialnych
Rydułtowy
Komisariat Policji w Rydułtowach
ul. Raciborska 371
44-280 Rydułtowy
Komenda Powiatowa Policji w Wodzisławiu Śl.
ul. Kokoszycka 180 B
44-313 Wodzisław Śl.
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- - przyjmuje, rozdziela przesyłki i korespondencję wpływającą do komisariatu oraz ją wydaje w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
- - ewidencjonuje pisma, dokumenty i przesyłki wpływajace i wychodzące z komisariatu w celu udokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów, stanowiących podstawę podjęcia i wykonania czynności służbowych
- - sprawdza dokumentację przygotowaną przez policjantów do archiwizacji oraz sporządza spisy dokumentacji wytworzonej i przygotowanej przez policjantów do zarchiwizowania, a następnie przekazuje spisy z materiałami do składnicy akt w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania
- - kompletuje i przedkłada dokumenty i korespondencję do podpisu przełożonym oraz rozdziela je po dokonaniu dekretacji w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
- - sporządza, przepisuje i powiela dokumenty na polecenie przełożonych w celu zapewnienia bieżącej realizacji zadań
- - obsługuje programy komputerowe, sieć intranetową, pocztę elektroniczną w celu uzyskania i dostarczenia informacji niezbędnych w toku bieżącej pracy
- - gromadzi, aktualizuje i ewidencjonuje akty prawne w celu zapewnienia dostępu do aktualnych przepisów policjantom zatrudnionym w komisariacie
- - zajmuje się ewidencją pieczęci i stempli i rozlicza policjantów z pobranych pieczęci
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: w administracji lub pracy administracyjno - biurowej
- - znajomość zasad obiegu dokumentów
- - umiejętność obsługi komputera i innych urzadzeń biurowych
- - umiejetność sprawnej organizacji pracy własnej
- - umiejętność komunikowania się
- - umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie o kierunku administracyjno - biurowym
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej
- - przeszkolenie z zakresu obsługi komputera i innych urzadzeń biurowych
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- - kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli poufne
- - kopia zaświadczenia potwierdzającego odbycie kursu/szkolenia z zakresu obsługi komputera
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 09.03.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Kokoszycka 180B
44-313 Wodzisław Śl.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze 2053,92 złotych miesięcznie.
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Aplikacje należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem "Referent w KP Rydułtowy" na dyżurce w Komendzie Powiatowej Policji w Wodzisławiu Śl. Kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mail. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Planowany termin zatrudnienia: kwiecień 2017 r. Umowa o pracę na czas określony do 23 sierpnia 2017 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 324537318