Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu

Ogłoszenie o naborze nr 27899ARCHIWALNE z dnia 28.05.2018 r.

  • Oferty do
    8

    czerwca

    2018

  • Wymiar etatu
    1,0
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: prowadzenia kontroli wewnętrznych i postępowań skargowych

Jednoosobowe Stanowisko ds. Kontroli



Miejsce wykonywania pracy:

Racibórz

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu
ul. Bosacka 42
47-400 Racibórz

WARUNKI PRACY

Praca w systemie ośmiogodzinnym, oświetlenie naturalne i sztuczne, pozycja ciała siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, komputer oraz monitor ekranowy- czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie. Jednoosobowe Stanowisko ds. Kontroli usytuowane jest na piętrze budynku A w kompleksie budynków KPP w Raciborzu przy ul. Bosackiej 42. Budynek A nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów oraz brak toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo. Pomieszczenie stanowiska pracy nie dostosowane jest dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Współpraca z innymi wydziałami/zespołami Komendy mieszczących się w budynkach niedostosowanych dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych: wielozagadnieniowych, problemowych i doraźnych w komórkach organizacyjnych dotyczących wykonywania obowiązków służbowych przez policjantów i pracowników Komendy oraz formułowanie wniosków pokontrolnych w celu przekazania zaleceń kierownikom komórek organizacyjnych KPP.
  • Przeprowadzanie postępowań skargowych, sporządzanie sprawozdań, zestawień statystycznych oraz innych informacji do jednostki nadzorującej, celem wyjaśnienia okoliczności będącej przedmiotem skargi/wniosku i udzielanie odpowiedzi wnoszącemu skargę.
  • Przeprowadzanie szkoleń pracowników i policjantów Komendy w zakresie nieprawidłowości stwierdzonych podczas kontroli przy przeprowadzaniu postępowań skargowych celem zapewnienia prawidłowości realizacji zadań.
  • Sporządzanie rocznego harmonogramu kontroli w Komendzie oraz przeprowadzanie kontroli realizacji zadań komórek organizacyjnych, środków pieniężnych i druków ścisłego zarachowania znajdujących się w kasie KPP Racibórz celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostki.
  • Szacowanie ryzyka w ramach procedur kontroli zarządczej. Prowadzenie rejestru ryzyk dla KPP Racibórz.
  • Realizowanie zadań związanych z ochroną danych osobowych w KPP Racibórz.
  • Pełnienie funkcji kontrolnych w trakcie czynności inwentaryzacyjnych jednostki, celem zapewnienia prawidłowego przebiegu czynności inwentaryzacyjnych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe prawo lub administracja
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok praca w administracji publicznej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok przy prowadzeniu postępowań administracyjnych w obszarze rozpatrywania skarg.
  • wiedza w zakresie ustawy o Służbie Cywilnej i ustawie o Policji, rzetelność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność współpracy.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 08.06.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu
    ul. Bosacka 42
    47-400 Racibórz

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu ul. Bosacka 42 47-400 Racibórz
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.@raciborz.ka.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu ul. Bosacka 42 47-400 Racibórz
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wynagrodzenie zasadnicze: 2235, 12zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5%-20% wynagrodzenia zasadniczego).

Aplikację należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem Starszy Specjalista ds. Kontroli.

Składając wymagane dokumenty kandydaci i kandydatki wyrażają zgodę na udział w rozmowach kwalifikacyjnych oraz ewentualnych sprawdzeniach wiadomości, bądź umiejętności na proponowanym stanowisku.

Kandydaci i kandydatki zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani na adres kontaktowy podany w ofercie ( telefoniczny lub e-mail).

Oferty niepodpisane, niekompletne, nie spełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonu: 32 4594 221 lub 32 4594 222



Liczba odwiedzin: 2917

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu

Udostępnił: Jarosław Borysowicz

Komórka organizacyjna: Zespół Łączności i Informatyki

Wprowadzono: 28.05.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×