Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu
Ogłoszenie o naborze nr 27899ARCHIWALNE z dnia 28.05.2018 r.
-
Oferty do
8
czerwca
2018
-
Wymiar etatu
1,0
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: prowadzenia kontroli wewnętrznych i postępowań skargowych
Jednoosobowe Stanowisko ds. Kontroli
Racibórz
Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu
ul. Bosacka 42
47-400 Racibórz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych: wielozagadnieniowych, problemowych i doraźnych w komórkach organizacyjnych dotyczących wykonywania obowiązków służbowych przez policjantów i pracowników Komendy oraz formułowanie wniosków pokontrolnych w celu przekazania zaleceń kierownikom komórek organizacyjnych KPP.
- Przeprowadzanie postępowań skargowych, sporządzanie sprawozdań, zestawień statystycznych oraz innych informacji do jednostki nadzorującej, celem wyjaśnienia okoliczności będącej przedmiotem skargi/wniosku i udzielanie odpowiedzi wnoszącemu skargę.
- Przeprowadzanie szkoleń pracowników i policjantów Komendy w zakresie nieprawidłowości stwierdzonych podczas kontroli przy przeprowadzaniu postępowań skargowych celem zapewnienia prawidłowości realizacji zadań.
- Sporządzanie rocznego harmonogramu kontroli w Komendzie oraz przeprowadzanie kontroli realizacji zadań komórek organizacyjnych, środków pieniężnych i druków ścisłego zarachowania znajdujących się w kasie KPP Racibórz celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostki.
- Szacowanie ryzyka w ramach procedur kontroli zarządczej. Prowadzenie rejestru ryzyk dla KPP Racibórz.
- Realizowanie zadań związanych z ochroną danych osobowych w KPP Racibórz.
- Pełnienie funkcji kontrolnych w trakcie czynności inwentaryzacyjnych jednostki, celem zapewnienia prawidłowego przebiegu czynności inwentaryzacyjnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe prawo lub administracja
- doświadczenie zawodowe: 1 rok praca w administracji publicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok przy prowadzeniu postępowań administracyjnych w obszarze rozpatrywania skarg.
- wiedza w zakresie ustawy o Służbie Cywilnej i ustawie o Policji, rzetelność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność współpracy.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 08.06.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu
ul. Bosacka 42
47-400 Racibórz
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu ul. Bosacka 42 47-400 Racibórz
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.@raciborz.ka.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu ul. Bosacka 42 47-400 Racibórz
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wynagrodzenie zasadnicze: 2235, 12zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5%-20% wynagrodzenia zasadniczego).
Aplikację należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem Starszy Specjalista ds. Kontroli.
Składając wymagane dokumenty kandydaci i kandydatki wyrażają zgodę na udział w rozmowach kwalifikacyjnych oraz ewentualnych sprawdzeniach wiadomości, bądź umiejętności na proponowanym stanowisku.
Kandydaci i kandydatki zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani na adres kontaktowy podany w ofercie ( telefoniczny lub e-mail).
Oferty niepodpisane, niekompletne, nie spełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonu: 32 4594 221 lub 32 4594 222