Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Raciborzu

Ogłoszenie o naborze nr 53599ARCHIWALNE z dnia 04.09.2019 r.

  • Oferty do
    30

    września

    2019

  • Wymiar etatu
    1/2
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent prawno-administracyjny

do spraw: egzekucji administracyjnej samowoli budowlanych oraz stanów technicznych , wniosków do sądu, występowania przed sądami i organami administracyjnymi, oceny aktów administracyjnych, monitorowanie i analiza orzecznictwa , sporządzanie opinii, decyzji, wew. regulaminów, polityki bezpieczeństwa danych

1



Miejsce wykonywania pracy:

Racibórz

Nie dotyczy

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Raciborzu
ul. Klasztorna 6, 47-400 Racibórz

WARUNKI PRACY

WARUNKI PRACY Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca w siedzibie Inspektoratu i poza nią. Przeprowadzanie wizji i oględzin na terenie powiatu Raciborskiego. Przyjmowanie stron postępowań i udzielanie informacji – stres związany z obsługą interesantów. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Praca przy komputerze, korzystanie z internetu i urządzeń biurowych Stanowisko pracy spełnia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy. Oświetlenie stanowiska pracy: naturalne i sztuczne. Nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. W trakcie wykonywania kontroli praca w trudnych warunkach pogodowych i terenowych. Inne Siedziba Inspektoratu nie jest dostępna dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  •  prowadzenie spraw z zakresu egzekucji administracyjnej dotyczących samowoli budowlanych, w tym sporządzanie wniosków i pism procesowych związanych z kierowaniem spraw do sądu,
  •  wykonywanie zadań w zakresie występowania przed sądami oraz przed organami administracyjnymi w sprawach samowoli budowlanych,
  •  dokonywanie oceny pod względem prawnym projektów aktów administracyjnych
  •  monitorowanie i analiza orzecznictwa Sądów i organów nadrzędnych
  •  sporządzanie opinii prawnych
  •  sporządzanie projektów decyzji i aktów wewnątrzzakładowych, tworzenie wewnętrznych procedur i regulaminów prawnych
  •  zajmowanie się sprawami polityki bezpieczeństwa danych osobowych oraz informacji

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe wyższe prawnicze lub administracyjne
  • staż pracy: co najmniej 3 lata na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  •  dobra znajomość prawa administracyjnego i cywilnego
  •  dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel);
  •  odpowiedzialność, samodzielność, pomysłowość
  •  umiejętność praktycznego stosowania prawa i redagowania pism urzędowych
  •  dobra organizacja czasu pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  •  kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  •  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  •  oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
  •  oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie;
  •  oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  •  życiorys (CV) i list motywacyjny
  •  kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia
  •  kopia świadectwa pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.09.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Raciborzu
    ul. Klasztorna 6, 47-400 Racibórz
    lub pocztą elektroniczna na adres:
    pinbraciborz@interia.pl z dopiskiem: Referent.
    https://www.e-bip.org.pl/pinbraciborz/

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego, pinbraciborz@interia.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.pinbraciborz@gmail.com
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: PINB w Raciborzu
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

   dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 419-04-66;
   osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminie rozmowy wstępnej;
   osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
   oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane;
   oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone



Liczba odwiedzin: 3617

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Raciborzu

Udostępnił: SIMONA SZYMICZEK

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 04.09.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×