Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich

Ogłoszenie o naborze nr 8687ARCHIWALNE z dnia 22.02.2017 r.

  • Oferty do
    5

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej

w Wydziale Ruchu Drogowego



Miejsce wykonywania pracy:

Piekary Śląskie

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich, ul.Kalwaryjska 62 41-943 Piekary Śląskie

WARUNKI PRACY

Praca jednozmianowa w systemie ośmiogodzinnym. Stanowisko wyposażone w telefon, komputer, drukarkę-czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała-siedząca. Permanentna obsługa klientów. Stanowisko pracy usytuowane na parterze budynku Komendy Miejskiej Policji w Piekarach Śląskich. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo. Pomieszczenia biurowe do wysokości 3 metrów.

ZAKRES ZADAŃ

  • Kompletowanie i przedkładanie dokumentów i korespondencji przełożonemu do podpisu, ich rozdzielanie i wydawanie zgodnie z dekretacją
  • Ewidencja pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z wydziału
  • Kopertowanie, adresowanie i przygotowywanie do wysyłki korespondencji
  • Udzielanie informacji interesantom, firmom, instytucjom i osobom prywatnym oraz przygotowywanie dokumentacji dotyczacej zdarzeń drogowych
  • Obsługa komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo-mailowego
  • Archiwizowanie dokumentów wytworzonych przez pracowników wydziału i przekazywanie ich do składnicy akt
  • Obsługa cetrali telefonicznej wydziału

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy praca na stanowisku administracyjno-biurowym
  • znajomość przepisów regulujacych obieg dokumentów w urzędzie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie o kierunku administracyjno-biurowym
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok praca na stanowisku administracyjno-biurowym
  • przeszkolenie z zakresu obsługi komputera i innych urzadzeń biurowych
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
  • umiejetność organizowania pracy, komunikowania się , współpracy, rzetelność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu obsługi komputera i innych urządzeń biurowych
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich, ul.Kalwaryjska 62

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie zasadnicze 2053,92zł + dodatek za wysługę lat. Dokumenty niekompletne, niepodpisane, złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty nie podlegają zwrotowi. Osoby zakwalifikowane do poszczególnych etapów naboru będą informowane telefonicznie. Aplikacje można składać w budynku KMP Piekary Śląskie (w Zespole Dyżurnych).



Liczba odwiedzin: 4433

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich

Udostępnił: Aleksandra Melaniuk

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 22.02.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×