Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich
Ogłoszenie o naborze nr 5828ARCHIWALNE z dnia 24.11.2016 r.
-
Oferty do
1
grudnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej
Wydział Prewencji
Piekary Śląskie
Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich ul.Kalwaryjska 62 41-940 Piekary Śląskie
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- kompletowanie i przedkładanie dokumentów i korespondencji przełożonemu do podpisu, rozdzielanie i wydawanie dokumentacji zgodnie z dekretacją
- odreczne ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzacych z wydziału
- kopertowanie, adresowanie i przygotowywanie korespondencji do wysyłki
- obsługa komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo-mailowego
- archiwizacja dokumentów wytworzonych przez pracowników wydziału i przekazywanie ich do składnicy akt
- obsługa centrali telefonicznej wydziału, kierowanie interesantów do pracowników
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy praca na stanowisku administracyjno-biurowym, znajomość przepisów regulujących obieg dokumentów w urzędzie
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie o kierunku administracyjno-biurowym
- doświadczenie zawodowe: 1 rok praca na stanowisku administracyjno-biurowym
- przeszkolenie z zakresu obsługi komputera i innych urządzeń biurowych
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
- umiejętność organizowania pracy
- umiejętność komunikowania się, współpracy
- rzetelność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kserokopie świadectw pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 01.12.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich ul.Kalwaryjska 62 42-940 Piekary Śląskie
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Bliższe informacji na temat procedury naboru udzielane są telefonicznie (32)3936 218. Osoby, które pozytywnie przejdą pierwszy etap selekcji zostaną telefonicznie poinformowane o kolejnych etapach naboru.