Komenda Powiatowa Policji w Kłobucku
Ogłoszenie o naborze nr 11844ARCHIWALNE z dnia 09.06.2017 r.
-
Oferty do
30
czerwca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: obsługi systemów łączności
Zespół Łączności i Informatyki
Kłobuck
Komenda Powiatowa Policji w Kłobucku, ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 5, 42-100 Kłobuck
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Analizowanie stanu technicznego urządzeń łączności w jednostce, prowadzenie dokumentacji technicznej, zestawianie elementów składowych sieci teletechnicznych oraz samodzielne dokonywanie niezbędnych napraw, w celu zapewnienia sprawności technicznej systemów łączności.
- Organizowanie łączności w sytuacjach kryzysowych oraz na czas operacji policyjnych poprzez zestawianie niezbędnych połączeń kablowych, w celu zapewnienia sprawnej realizacji zadań na miejscu zdarzenia.
- Zarządzanie centralami telefonicznymi poprzez zakładanie abonentów oraz nadawanie uprawnień, w celu zapewnienia właściwej gospodarki sprzętem łączności.
- Opracowywanie zapotrzebowania oraz prowadzenie ewidencji sprzętu oraz materiałów łączności będących w użytkowaniu jednostki, w celu zapewnienia właściwej gospodarki sprzętem łączności.
- Weryfikowanie i rozliczanie bilingów z telefonów komórkowych, w celu zagwarantowania zwrotu kosztów za rozmowy prywatne.
- Monitorowanie funkcjonowania instalacji i urządzeń elektrycznych w KPP w Kłobucku i jednostkach podległych oraz zgłaszanie ewentualnych awarii w tym zakresie bezpośredniemu przełożonemu w celu zapewnienia prawidłowości i ciągłości funkcjonowania KPP w Kłobucku i jednostek podległych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie o profilu teleinformatycznym
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w teleinformatyce
- Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows
- Biegła znajomość obsługi komputera (podstawowe aplikacje biurowe)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe o profilu teleinformatycznym
- dyspozycyjność
- komunikatywność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- w tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 30.06.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Kłobucku,
ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 5, 42-100 Kłobuck
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do wzięcia udziału w naborze.
Wynagrodzenie zasadnicze : 2053,92 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do
20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty należy składać/przesyłać z dopiskiem na kopercie: Konkurs na stanowisko
Inspektor Zespołu Łączności i Informatyki (w przypadku osobistego dostarczenia oferty do urzędu należy ją złożyć w godzinach 07.30 – 15.30 na stanowisku kierowania - u dyżurnego jednostki). Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni
telefonicznie o ich terminie. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty złożone przez kandydatów w ramach naboru nie podlegają zwrotowi.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu (34) 310 92 18.