Komenda Powiatowa Policji w Kłobucku

Ogłoszenie o naborze nr 11844ARCHIWALNE z dnia 09.06.2017 r.

  • Oferty do
    30

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: obsługi systemów łączności

Zespół Łączności i Informatyki



Miejsce wykonywania pracy:

Kłobuck

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Kłobucku, ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 5,        42-100 Kłobuck

WARUNKI PRACY

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym, od poniedziałku do piątku w godzinach 07.30 – 15.30. Stanowisko pracy wyposażone jest w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Wysiłek fizyczny, praca w terenie. Wejście do budynku Komendy Powiatowej Policji w Kłobucku znajdujące się przy ulicy Bohaterów Bitwy pod Mokrą jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy w Zespole Łączności i Informatyki usytuowane jest na I piętrze. W budynku pomiędzy parterem a I i II piętrem brak windy. Pomieszczenia sanitarne znajdujące się na I piętrze nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych (pomieszczenie sanitarne przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze).

ZAKRES ZADAŃ

  • Analizowanie stanu technicznego urządzeń łączności w jednostce, prowadzenie dokumentacji technicznej, zestawianie elementów składowych sieci teletechnicznych oraz samodzielne dokonywanie niezbędnych napraw, w celu zapewnienia sprawności technicznej systemów łączności.
  • Organizowanie łączności w sytuacjach kryzysowych oraz na czas operacji policyjnych poprzez zestawianie niezbędnych połączeń kablowych, w celu zapewnienia sprawnej realizacji zadań na miejscu zdarzenia.
  • Zarządzanie centralami telefonicznymi poprzez zakładanie abonentów oraz nadawanie uprawnień, w celu zapewnienia właściwej gospodarki sprzętem łączności.
  • Opracowywanie zapotrzebowania oraz prowadzenie ewidencji sprzętu oraz materiałów łączności będących w użytkowaniu jednostki, w celu zapewnienia właściwej gospodarki sprzętem łączności.
  • Weryfikowanie i rozliczanie bilingów z telefonów komórkowych, w celu zagwarantowania zwrotu kosztów za rozmowy prywatne.
  • Monitorowanie funkcjonowania instalacji i urządzeń elektrycznych w KPP w Kłobucku i jednostkach podległych oraz zgłaszanie ewentualnych awarii w tym zakresie bezpośredniemu przełożonemu w celu zapewnienia prawidłowości i ciągłości funkcjonowania KPP w Kłobucku i jednostek podległych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie o profilu teleinformatycznym
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w teleinformatyce
  • Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows
  • Biegła znajomość obsługi komputera (podstawowe aplikacje biurowe)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe o profilu teleinformatycznym
  • dyspozycyjność
  • komunikatywność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • w tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.06.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Kłobucku,
    ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 5, 42-100 Kłobuck

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Zachęcamy osoby niepełnosprawne do wzięcia udziału w naborze.
Wynagrodzenie zasadnicze : 2053,92 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do
20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty należy składać/przesyłać z dopiskiem na kopercie: Konkurs na stanowisko
Inspektor Zespołu Łączności i Informatyki (w przypadku osobistego dostarczenia oferty do urzędu należy ją złożyć w godzinach 07.30 – 15.30 na stanowisku kierowania - u dyżurnego jednostki). Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni
telefonicznie o ich terminie. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty złożone przez kandydatów w ramach naboru nie podlegają zwrotowi.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu (34) 310 92 18.



Liczba odwiedzin: 2870

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Kłobucku

Udostępnił: Paweł Olczyk

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 09.06.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×