Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 60844ARCHIWALNE z dnia 10.02.2020 r.
-
Oferty do
24
lutego
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: monitoringu hałasu i pól elektromagnetycznych
w Departamencie Monitoringu Środowiska, w Regionalnym Wydziale Monitoringu Środowiska w Katowicach
Katowice
ul. Wita Stwosza 2
40-036 Katowice
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Współpraca przy planowaniu realizacji prac związanych z organizacją i funkcjonowaniem monitoringu hałasu. Wykonanie ocenę stanu akustycznego środowiska wraz z obserwacją zmian (w tym przy użyciu metod obliczeniowych), zgodnie z wymogami Dyrektyw: 2002/49/WE, 2015/996 oraz Prawa ochrony środowiska. Współpraca przy planowaniu prac związanych z organizacją i funkcjonowaniem monitoringu pól elektromagnetycznych zgodnie z wymogami prawodawstwa krajowego
- Współpraca przy opracowywaniu wykonawczych programów państwowego monitoringu środowiska w zakresie dotyczącym monitoringu hałasu. Współpraca z CLB przy ustalaniu lokalizacji punktów pomiarowych monitoringu hałasu. Przygotowanie zlecenia dla CLB do wykonania pomiarów hałasu w zakresie PMŚ. Współpraca przy przygotowywaniu zlecenia dla CLB do wykonania pomiarów monitoringowych PEM. Współpraca z Centralnym Laboratorium Badawczym przy ustalaniu lokalizacji punktów pomiarowych hałasu i PEM.
- Pełnienie roli administratora wojewódzkiego bazy danych EHAŁAS oraz wprowadzanie, weryfikacja i pełnienie nadzoru nad danymi wprowadzanymi do bazy przez innych operatorów. Wprowadzanie danych do bazy JELMAG.
- Opracowywanie lub współpraca przy opracowywaniu raportów, sprawozdań, artykułów, komunikatów, publikacji i bieżące informacje w zakresie monitoringu hałasu, i poziomu pól elektromagnetycznych w środowisku z wykorzystaniem systemów informacji przestrzennej (GIS). Udzielanie informacji o działalności PMŚ w zakresie monitoringu hałasu i pól elektromagnetycznych oraz przekazywanie niezbędnych informacji dla serwisu internetowego GIOŚ w zakresie merytorycznym stanowiska.
- Opiniowanie programów ochrony środowiska przed hałasem i innych wymaganych prawem dokumentów.
- Udostępnianie dla wnioskodawców danych o stanie środowiska w zakresie hałasu i pól elektromagnetycznych
- Współprowadzenie rejestru obszarów, na których stwierdzono przekroczenia dopuszczalnych poziomów pól elektromagnetycznych (o których mowa w art. 124 ustawy Poś).
- Branie udziału, w zależności od potrzeb, w pomiarach realizowanych przez CLB w wybranych monitoringowych punktach pomiarowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe inżynieria środowiska, ochrona środowiska, fizyka, akustyka, geoinformatyka, planowanie przestrzenne lub inne z udokumentowanym zakresem z dziedziny akustyki i/lub systemów informacji przestrzennej (GIS)
- doświadczenie zawodowe: w obszarze ochrony środowiska
- znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony środowiska i przepisów wykonawczych w szczególności w zakresie ochrony przed hałasem oraz pól elektromagnetycznych;
- znajomość dyrektyw UE dotyczących hałasu środowiskowego
- znajomość podstawowych pojęć z zakresu akustyki
- biegła znajomość obsługi komputera: środowisko Windows, pakiet MS Office, Internet
- prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Przeszkolenie z obsługi programów komputerowych: pakiet Office; programy GIS; oprogramowania do obliczeń rozprzestrzeniania się hałasu
- znajomość języka angielskiego na poziomie A2
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia prawa jazdy kat. B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzające znajomość języka angielskiego na poziomie A2;
- Kopie dokumentów potwierdzające spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z obsługi programów: pakiet Office; programy GIS; oprogramowania do obliczeń rozprzestrzeniania się hałasu
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.02.2020
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa
z dopiskiem: „7/DMŚ/RWMŚ/2020”
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty można składać:
- w formie papierowej na adres urzędu lub osobiście w kancelarii GIOŚ
- w formie elektronicznej za pośrednictwem:
Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e PUAP )
albo poczty elektronicznej na adres: rekrutacje@gios.gov.pl.
W przypadku przesyłania dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej należy przesłać skany własnoręcznie podpisanych oświadczeń. Kandydatki/kandydaci , którzy składają dokumenty za pośrednictwem poczty elektronicznej, dopuszczeni do udziału w naborze, są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń najpóźniej w dniu rozmów kwalifikacyjnych.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony.
UWAGA: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w rekrutacji również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 22 369-22-21.