Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Ogłoszenie o naborze nr 9639ARCHIWALNE z dnia 27.03.2017 r.

  • Oferty do
    7

    kwietnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor wojewódzki

do spraw: postępowań administracyjnych w I instancji w sprawie odszkodowań za nieruchomości

w Wydziale Infrastruktury



Miejsce wykonywania pracy:

Katowice i teren woj. śląskiego

Adres urzędu:

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice

WARUNKI PRACY

Budynek Urzędu bez barier architektonicznych, wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście Urzędu wyposażone w podjazd. Stanowisko biurowe usytuowane na IV piętrze budynku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Zagrożenie korupcją. Praca w terenie związana z ustalaniem stanu faktycznego nieruchomości (w szczególnie spornych sytuacjach kiedy zachodzi konieczność przeprowadzenia oględzin nieruchomości). Kontakty z inwestorami celem pozyskania informacji o stanie nieruchomości objętych inwestycją oraz osobach, którym przysługiwały do nieruchomości prawa rzeczowe. Współpraca z organami samorządu terytorialnego w celu ustalenia stanu prawnego nieruchomości.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w trybie tzw. specustaw w celu przygotowania projektu decyzji ustalającej odszkodowanie za nieruchomości przejęte z mocy prawa lub ograniczone w sposobie korzystania.
  • Sprawdzanie i weryfikowanie pod względem formalno-prawnym i rachunkowym sporządzonych przez rzeczoznawców majątkowych operatów szacunkowych stanowiących podstawę ustalenia odszkodowań celem przeprowadzania oceny pod kątem przydatności dowodowej.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w trybie tzw. specustaw celem przygotowania projektu decyzji w sprawie stwierdzenia ustanowienia lub wygaśnięcia prawa trwałego zarządu na nieruchomościach przeznaczonych pod inwestycje publiczne.
  • Przygotowywanie dokumentów przetwarzanych przez pracowników Zespołu do spraw odszkodowań I instancji celem przekazania ich do Archiwum Zakładowego i Zlikwidowanych Przedsiębiorstw Państwowych.
  • Prowadzenie czynności o charakterze cywilno-prawnym celem uzgodnienia z właścicielami przejmowanych nieruchomości wysokości odszkodowania, przygotowania dokumentacji dot. wykupu nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa (SP) oraz wypowiedzenia umów najmu, dzierżawy lub użyczenia.
  • Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych celem dokonania wyboru biegłego rzeczoznawcy majątkowego świadczącego usługę szacowania nieruchomości.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych celem przygotowania projektów decyzji o oddaniu gruntu w użytkowanie wieczyste i naliczeniu z tego tytułu opłaty rocznej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja lub wycena nieruchomości lub gospodarka nieruchomościami lub wyższe i studia podyplomowe na kierunku administracja lub/i wycena nieruchomości lub/i gospodarka nieruchomościami
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych lub półroczne doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z gospodarką nieruchomościami
  • znajomość ustaw: o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych, o gospodarce nieruchomościami
  • znajomość ustaw: o transporcie kolejowym (rozdział 2b), o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie lotnisk użytku publicznego, o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu, Prawo zamówień publicznych, o finansowaniu infrastruktury transportu lądowego, o drogach publicznych, Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi
  • znajomość rozporządzenia RM ws. wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego
  • znajomość: Kodeksu cywilnego (część ogólna oraz własność i inne prawa rzeczowe), Kodeksu postępowania administracyjnego
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie i studia podyplomowe na kierunku administracja lub/i wycena nieruchomości lub/i gospodarka nieruchomościami lub wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja lub wycena nieruchomości lub gospodarka nieruchomościami
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowiskach związanych z wyceną nieruchomości lub/i na stanowiskach związanych z realizowaniem zadań dot. wywłaszczania i ustalania odszkodowań za nieruchomości przejęte na rzecz SP lub jednostek samorządu terytorialnego
  • znajomość ustaw: o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, Prawo geodezyjne i kartograficzne, o księgach wieczystych i hipotece, Prawo wodne, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  • znajomość: ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o służbie cywilnej w zakresie statusu członka korpusu służby cywilnej
  • znajomość Statutu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
  • orientacja na klienta, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, myślenie analityczne, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.04.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Śląski Urząd Wojewódzki
    Biuro Obsługi Klienta
    ul. Jagiellońska 25, pokój 161, parter
    40 - 032 Katowice z dopiskiem "Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. postępowań administracyjnych w I instancji w sprawie odszkodowań za nieruchomości"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu: bip.katowice.uw.gov.pl, w zakładce ,,Praca ŚUW” (wzory oświadczeń).
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data dostarczenia do Urzędu).
Informacja o zakwalifikowaniu kandydatek/kandydatów do kolejnego etapu naboru oraz
o metodach i technikach stosowanych na danym etapie będzie przekazywana kandydatkom/kandydatom przez pracowników Biura Organizacyjno-Budżetowego drogą telefoniczną lub – w razie niemożności skontaktowania się w ten sposób – drogą elektroniczną (e – mail).
Informację o niezakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru, każda kandydatka/każdy kandydat może pozyskać drogą telefoniczną. Oferty można odebrać w terminie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Po tym terminie Komisja zastrzega sobie prawo do zniszczenia dokumentów. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, można uzyskać pod numerami telefonów: (032) 20-77-246 lub (032) 20-77-796.
Planowany termin zatrudnienia: maj 2017 r.



Liczba odwiedzin: 3055

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Udostępnił: Agnieszka Mrożek

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Budżetowe

Wprowadzono: 27.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×