Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Ogłoszenie o naborze nr 22930ARCHIWALNE z dnia 26.02.2018 r.
-
Oferty do
12
marca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor wojewódzki
do spraw: postępowań administracyjnych w I i II instancji ws. odszkodowań za nieruchomości oraz przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu
w Wydziale Infrastruktury
Katowice i teren woj. śląskiego
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w I i II instancji w trybie tzw. specustaw w celu przygotowania projektu decyzji ws. odszkodowań za nieruchomości przejęte z mocy prawa lub ograniczone w sposobie korzystania.
- Sprawdzanie i weryfikowanie pod względem formalno-prawnym i rachunkowym sporządzonych przez rzeczoznawców majątkowych operatów szacunkowych stanowiących podstawę ustalenia odszkodowań celem ich oceny pod kątem przydatności dowodowej.
- Przeprowadzanie w starostwach i miastach na prawach powiatu kontroli celem zweryfikowania poprawności realizowanych przez starostów/prezydentów zadań dotyczących odszkodowań za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w trybie tzw. specustaw celem przygotowania projektu decyzji w sprawie stwierdzenia ustanowienia lub wygaśnięcia prawa trwałego zarządu na nieruchomościach przeznaczonych pod inwestycje publiczne.
- Przygotowywanie dokumentów celem przekazania ich do Archiwum Zakładowego i Zlikwidowanych Przedsiębiorstw Państwowych.
- Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych celem dokonania wyboru biegłego rzeczoznawcy majątkowego świadczącego usługę szacowania nieruchomości i odbiór sporządzonych operatów szacunkowych.
- Prowadzenie czynności o charakterze cywilno-prawnym celem uzgodnienia z właścicielami przejmowanych nieruchomości wysokości odszkodowania, przygotowywania dokumentacji dot. wykupu nieruchomości na Skarb Państwa oraz wypowiedzenia umów najmu, dzierżawy lub użyczenia.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych celem opracowania projektów decyzji o oddaniu gruntu w użytkowanie wieczyste i naliczeniu z tego tytułu opłaty rocznej.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja lub wycena nieruchomości lub gospodarka nieruchomościami lub wyższe oraz studia podyplomowe na kierunku administracja lub/i wycena nieruchomości lub/i gospodarka nieruchomościami
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych związanych z prowadzeniem postępowań administracyjnych lub roczne doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z gospodarką nieruchomościami
- znajomość: Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego (część ogólna oraz własność i inne prawa rzeczowe)
- znajomość rozporządzenia RM w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego
- znajomość ustaw: o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o transporcie kolejowym, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie lotnisk użytku publicznego, o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych, o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu, o gospodarce nieruchomościami, Prawo zamówień publicznych, o finansowaniu infrastruktury transportu lądowego, o drogach publicznych, Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja lub wycena nieruchomości lub gospodarka nieruchomościami lub wyższe magisterskie oraz studia podyplomowe na kierunku administracja lub/i wycena nieruchomości lub/i gospodarka nieruchomościami
- doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowiskach związanych z wyceną nieruchomości lub/i na stanowiskach związanych z realizowaniem zadań dotyczących wywłaszczania i ustalania odszkodowań za nieruchomości przejęte na rzecz Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego lub/i na stanowiskach związanych z przeprowadzaniem kontroli
- znajomość ustaw: o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, Prawo geodezyjne i kartograficzne, o księgach wieczystych i hipotece, Prawo wodne, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- znajomość ustawy o służbie cywilnej w zakresie statusu członka korpusu służby cywilnej
- znajomość Statutu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
- myślenie analityczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych , orientacja na klienta
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 12.03.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Śląski Urząd Wojewódzki
Biuro Obsługi Klienta
ul. Jagiellońska 25, pokój 161, parter
40 - 032 Katowice z dopiskiem "Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. postępowań administracyjnych w I i II instancji ws. odszkodowań za nieruchomości - umowa na zastępstwo"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu: bip.katowice.uw.gov.pl,
w zakładce ,,Praca ŚUW” (wzory oświadczeń).
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data dostarczenia do Urzędu).
Informacja o zakwalifikowaniu kandydatek/kandydatów do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie będzie przekazywana kandydatkom/kandydatom przez pracowników Biura Organizacyjno-Budżetowego drogą telefoniczną lub – w razie niemożności skontaktowania się w ten sposób – drogą elektroniczną (e – mail).
Informację o niezakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru, każda kandydatka/każdy kandydat może pozyskać drogą telefoniczną. Oferty można odebrać w terminie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Po tym terminie Komisja zastrzega sobie prawo do zniszczenia dokumentów. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, można uzyskać pod numerami telefonów: (032) 20-77-246 lub (032) 20-77-796.
Planowany termin zatrudnienia: kwiecień 2018 r.