Komenda Miejska Policji w Jaworznie

Ogłoszenie o naborze nr 784ARCHIWALNE z dnia 22.06.2016 r.

  • Oferty do
    5

    lipca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: Obsługi kancelaryjno - biurowej

Wydział Kryminalny KMP Jaworzno



Miejsce wykonywania pracy:

Jaworzno

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Jaworznie
ul. Narutowicza 1
43-600 Jaworzno

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno - biurowa wykonywana w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Koniczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczrka dokumentów. Praca związana z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku KMP w Jaworznie. Praca fizyczna lekka np. przenoszenie dokumentacji.Kontakty zewnętrzne a pracownikami operatora pocztowego oraz firm kurierskich w celu nadania i odbioru przesyłek oraz pracownikami sekretariatów i biur podawczych Sądu Rejonowego, Prokuratury Rejonowej w Jaworznie w celu uzyskania informacji. Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze budynku KMP w Jaworznie. Budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak windy, podjazdów, toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.

ZAKRES ZADAŃ

  • Przyjmowania, rozdział korespondencji i przesyłek oraz ich ewidencjonowania w rejestrach manualnych i elektronicznych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów jawnych,
  • Wysyłanie korespondencji i przesyłek jawnych za pośrednictwem operatora pocztowego lub poczty elektronicznej, w celu zapewnienia włściwego obiegu dokumentów jawnych
  • Przygotowywanie i archiwizowanie dokumentów jawnych, w celu przekazania ich do składnicy akt Komendy Miejskiej Policji
  • Obsługuje komputer, pocztę elektroniczną i system faksowo - mailowy w celu uzyskania i dostarczenia informacji powstałych w toku bieżącej poczty,
  • Redagowanie krótkich pism, w celu wsparcia bieżącej pracy Naczelnika Wydziału
  • Gromadzi, aktualizuje, ewidencjonuje, akty prawne w celu zapoznania funkcjonariuszy i pracowników,
  • Prowadzenie pomocniczych ewidencji i rejestrów, w celu dostarczenia aktualnej informacji oraz wsparcia bieżącej pracy Naczelnika Wydziału

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 6 miesięcy w administracji lub pracy administracyjno - biurowej
  • Umiejętność organizowania pracy, komunikowania się i współpracy
  • Umiejętność redagowania pism
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie administracyjno - biurowe
  • staż pracy: 6 miesięcy w administracji lub pracy administracyjno - biurowej
  • Umiejętność przyswajania nowej wiedzy i szybkość działania
  • Umiejętność obsługi komputera, oprogramowania biurowego i innych urządzeń biurowych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Wyrażenie zgody na poddanie się procedurze dostępu do informacji niejawnych zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych z dnia 5.08.2010 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.07.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Jaworznie 43-600 Jaworzno, w godzinach urzędowania Zespół Kadr i Szkolenia, całodobowo punkt recepcyjny KMP.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wynagrodzenie zasadnicze: 1873,84 zł brutto + od 5 do 20 % dodatku z tytułu wysługi lat pracy. Zatrudnienie najwcześniej z dniem 29 lipca 2016 r.



Liczba odwiedzin: 3183

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Jaworznie

Udostępnił: Robert Śmigielski

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 22.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×