Ministerstwo Energii w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 783ARCHIWALNE z dnia 22.06.2016 r.
-
Oferty do
2
lipca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: wdrażania Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
w Wydziale Wdrażania Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w Departamencie Funduszy Europejskich
Warszawa
Ministerstwo Energii
ul. Żurawia 4A
00-503 Warszawa
Ministerstwo Energii
Pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- udział w pracach Komisji Oceny Projektów, w tym dokonywanie oceny formalnej oraz merytorycznej złożonych wniosków
- przygotowywanie projektów umów o dofinansowanie z beneficjentami, prowadzenie spraw związanych z potwierdzeniem wkładu finansowego dla dużych projektów oraz nadzorowanie prawidłowości realizacji umów, w tym: przekazywanie informacji beneficjentom na temat szczegółowych zasad realizacji umów oraz przekazywanie informacji o zidentyfikowanych nieprawidłowościach
- weryfikowanie i opiniowanie w zakresie formalno-merytorycznym oraz finansowo-rachunkowym wniosków o płatność składanych w ramach projektów
- sporządzanie wkładu do regulaminów, procedur i instrukcji oraz opiniowanie wzorów dokumentów aplikacyjnych i zasad naboru w ramach wdrażanych działań
- prowadzenie monitoringu w zakresie postępu w przygotowaniu oraz w realizacji rzeczowo-finansowej projektów, w tym weryfikowanie sprawozdawczości beneficjenta oraz prowadzenie bieżącej korespondencji z beneficjentami
- sporządzanie prognoz wydatkowania środków oraz przygotowanie zestawień, raportów i sprawozdań w zakresie wdrażanych w Wydziale działań PO IiŚ 2007-13 i PO IiŚ 2014-20
- prowadzenie rejestrów wniosków aplikacyjnych, umów i wniosków o płatność w ramach lokalnych i krajowych systemów informatycznych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze związanym z funduszami europejskimi lub na stanowisku związanym z wdrażaniem projektów inwestycyjnych lub w administracji publicznej
- Znajomość dokumentów programowych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013
- Znajomość dokumentów programowych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
- Znajomość zasad kwalifikowalności wydatków w ramach PO IiŚ 2007-2013 oraz PO IiŚ 2014-2020
- Znajomość tematyki związanej z pomocą publiczną
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Umiejętność obsługi komputera – MS Office
- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe lub podyplomowe z zakresu: ochrony środowiska, energetyki, zarządzania projektami UE lub zarządzania projektami inwestycyjnymi
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze związanym z realizacją Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
- Znajomość obowiązujących wytycznych ministra właściwego ds. rozwoju regionalnego wydanych w ramach PO IiŚ 2007-2013 oraz PO IiŚ 2014-2020
- Znajomość zagadnień z obszaru energetyki
- Znajomość zagadnień z zakresu procesu inwestycyjnego
- Znajomość zagadnień z zakresu ochrony środowiska
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy i /lub zaświadczenia)
- W przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie C1
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 02.07.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Energii
Pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motyw.: „DFE- 10”
Dok. można przesłać lub składać w kancelarii ME, Pl. Trzech Krzyży 3/5 (w godz.: pn. 8.15-18.00, wt.- pt.8.15-16.15).
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Kandydaci/kandydatki proszeni są o podanie nr telefonu oraz/lub adresu poczty elektronicznej. Wybrani kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 693-48-40 lub składając zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@me.gov.pl