Komenda Miejska Policji w Gliwicach

Ogłoszenie o naborze nr 23721ARCHIWALNE z dnia 12.03.2018 r.

  • Oferty do
    22

    marca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: inwentaryzacji

w Referacie Łączności i Informatyki



Miejsce wykonywania pracy:

Gliwice

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Gliwicach
ul. Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice

WARUNKI PRACY

Praca biurowa w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowa. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy (czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie), drukarkę, kserokopiarkę. Na stanowisku pracy występuje oświetlenie naturalne i sztuczne. Praca biurowa związana z obsługą klienta wewnętrzengo i zewnętrznego. Stanowisko pracy w Referacie Łączności i Informatyki usytuowane jest na I piętrze w budynku KMP w Gliwicach przy ul. Powstańców Warszawy 12. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind, podjazdów. Brak na I piętrze budynku pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych. Na parterze budynku znajduje się jedna ogólnodostępna toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Wprowadzanie i przetwarzanie informacji w systemach informatycznych w celu gromadzenia aktualnych i dokładnych danych.
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu z zakresu łączności i informatyki będącego na wyposażeniu Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach w celu poprawnego i optymalnego wykorzystania przydzielonych środków.
  • Organizowanie procesu inwentaryzacji mienia z zakresu łączności i informatyki w Komendzie Miejskiej Policji w Gliwicach oraz nadzorowanych przez Komendanta Miejskiego Policji w Gliwicach jednostkach organizacyjnych zgodnie z ustawowym terminarzem, w celu zapewnienia jego prawidłowej i terminowej realizacji.
  • Organizowanie procesu inwentaryzacji mienia z zakresu łączności i informatyki w przypadku zmiany na stanowisku kierownika nadzorowanej przez Komendanta Miejskiego Policji w Gliwicach jednostki organizacyjnej Policji lub kierownika komórki organizacyjnej Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach oraz przekazania mienia w Komendzie Miejskiej Policji w Gliwicach i nadzorowanych przez Komendanta Miejskiego Policji w Gliwicach jednostkach organizacyjnych Policji, w celu zapewnienia prawidłowego gospodarowania mieniem z zakresu łączności i informatyki Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach.
  • Nadzorowanie procesu prawidłowego powierzenia mienia z zakresu łączności i informatyki policjantom i pracownikom Policji pełniącym służbę/zatrudnionym w komórkach organizacyjnych Komendy oraz nadzorowanych przez Komendanta jednostkach organizacyjnych Policji, w celu przeciwdziałania negatywnym zjawiskom z zakresu gospodarowania mieniem.
  • Dokonywanie weryfikacji zaistniałych różnic inwentaryzacyjnych poprzez zebranie wyjaśnień od osób odpowiedzialnych materialnie za mienie, osób prowadzących ewidencje, a także uzyskanie innych informacji na temat przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych, w celu ich prawidłowego rozliczenia.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy w administracji lub pracy biurowej
  • znajomość ustawy z dnia 7 maja 1999 r. o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy Policji, Straży Granicznej, Służby Celno-Skarbowej, Służby Ochrony Państwa, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Więziennej, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego i Centralnego Biura Antykorupcyjnego.
  • znajomość ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy – art. 114-127
  • umiejętność komunikowania się
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność samodzielnego realizowania zadań
  • umiejętność planowania i koordynacji pracy
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne” potwierdzony Poświadczeniem Bezpieczeństwa wydanym przez Policję lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2016.1167 j.t. ze zm.).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie logistyczne lub ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w logistyce w zakresie gospodarki magazynowej, w tym w szczególności w inwentaryzacji

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne" wydanego przez Policję lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2016.1167 j.t. ze zm.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 22.03.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Gliwicach
    Powstańców Warszawy 12
    44-100 Gliwice

    Zespół Kadr i Szkolenia, II piętro, pokój 202.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wynagrodzenie zasadnicze: od 2.053,92 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).

Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.

Listy motywacyjne niepodpisane odręcznie, oferty niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data ich złożenia w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach lub data stempla pocztowego).

W przypadku trwania zatrudnienia w trakcie składania dokumentów aplikacyjnych wymaganym dokumentem potwierdzającym 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub pracy biurowej jest zaświadczenie od pracodawcy, z aktualną datą, potwierdzające okres zatrudnienia.

Wymienione w ogłoszeniu oświadczenia należy opatrzyć aktualną datą oraz odręcznym podpisem.

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych/dodatkowych podanych w ogłoszeniu powinny zawierać ilość stron zgodną z ilością stron oryginalnych dokumentów.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailowo o terminach poszczególnych etapów selekcji.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (032) 336-93-43 lub (032) 336-93-95.



Liczba odwiedzin: 3086

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Gliwicach

Udostępnił: Dorota Szpak

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 12.03.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×