Komenda Miejska Policji w Dąbrowie Górniczej

Ogłoszenie o naborze nr 14978ARCHIWALNE z dnia 06.09.2017 r.

  • Oferty do
    22

    września

    2017

  • Wymiar etatu
    1,0
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: Kancelarii Tajnej

w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych



Miejsce wykonywania pracy:

Dąbrowa Górnicza

Adres urzędu:

41-300 Dąbrowa Górnicza Al. Piłsudskiego 11

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno – biurowa związana z prowadzeniem ewidencji i obiegiem dokumentów niejawnych, wykonywana w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym, wykonywana głównie przy świetle sztucznym. Wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy po zakończeniu remontu usytuowane będzie na III piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Dąbrowie Górniczej. Budynek tylko częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: winda, brak toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, przekazuje i wysyła dokumenty niejawne oraz sporządza kopie, wyciągi, wypisy i odpisy z dokumentów niejawnych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów niejawnych,
  • prowadzi dzienniki korespondencyjne i inne urządzenia ewidencyjne w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów zawierających informacje niejawne,
  • sprawdza poprawność naniesienia klauzul na dokumentach niejawnych oraz poprawność opracowania w/wym. dokumentów w celu niedopuszczenia do naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych,
  • wydaje pracownikom dokumenty niejawne zgodnie z dekretacją przełożonych w celu realizacji zadań przez policjantów lub pracowników cywilnych,
  • sporządza wykazy dokumentów niejawnych pobranych z kancelarii tajnej przez policjantów i pracowników w związku z realizacją zadań służbowych w celu rozliczenia dokumentów z dziennikiem korespondencyjnym.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracja
  • doświadczenie zawodowe: w pracy z dokumentami niejawnymi
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ŚCIŚLE TAJNE"
  • wyrażenie zgody na przeprowadzenie poszerzonego postępowania sprawdzającego
  • umiejętność pracy w Zespole
  • dokładność, odpowiedzilność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Poświadczenie bezpieczestwa
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie poszerzonego postępowania sprawdzającego

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 22.09.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Dąbrowie Górniczej
    Al. Piłsudskiego 11
    41-300 Dąbrowa Górnicza

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2053,92 zł brutto miesięcznie plus dodatek z tytułu wysługi lat od 5% do 20%.
Osoby, które przejdą I etap postępowania zostaną poinformowane o dalszych etapach telefonicznie.
Planowane zatrudnienie od 01.11.2017r.
W przypadku osób, które nie posiadają poświadczenia bezpieczeństwa "ściśle tajne" zatrudnienie mozliwe dopiero po jego uzyskaniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie w Zespole Kadr i Szkolenia(032)6394219,



Liczba odwiedzin: 4173

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Dąbrowie Górniczej

Udostępnił: Bożena Wieczorek

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia KMP

Wprowadzono: 06.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×