Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
Ogłoszenie o naborze nr 21421ARCHIWALNE z dnia 29.01.2018 r.
-
Oferty do
12
lutego
2018
-
Wymiar etatu
1,0
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: informatycznych
Zespół Łączności i Informatyki
Bieruń
Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
ul. Turystyczna 1a
43-155 Bieruń
Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
ul. Turystyczna 1a
43-155 Bieruń
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przeprowadzanie okresowych przeglądów, dokonywanie oceny stanu technicznego oraz konserwacja i dokonywanie niezbędnych napraw sprzętu informatycznego użytkowanego w jednostce,
- nadzorowanie i zarządzanie stanowiskami komputerowymi poprzez instalowanie i aktualizowanie systemów operacyjnych i programów, usuwanie złośliwego oprogramowania i zabezpieczania danych,
- analizowanie stanu technicznego urządzeń łączności w jednostce, zestawianie elementów składowych sieci teletechnicznych, samodzielne dokonywanie niezbędnych napraw, organizowanie łączności w sytuacjach kryzysowych oraz na czas operacji policyjnych,
- zarządzanie dostępem do systemów teleinformatycznych poprzez nadawanie uprawnień poszczególnym użytkownikom, zakładanie kont, ustalanie właściwych poziomów zabezpieczeń w celu umożliwienia bieżącej pracy użytkownikom, administrowanie stanowiskami komputerowymi, mobilnymi terminalami noszonymi oraz stanowiskiem do przetwarzania informacji niejawnych,
- administrowanie stroną internetową jednostki, systemami przetwarzania danych, w celu wspomagania pod kątem informatycznym pracy funkcjonariuszy oraz komórek organizacyjnych komendy,
- opracowywanie zapotrzebowania oraz prowadzenie ewidencji sprzętu łączności i informatycznego będącego w użytkowaniu jednostki, w celu zapewnieniu właściwej gospodarki sprzętem łączności i informatycznym,
- konserwowanie systemów operacyjnych poprzez dokonywanie aktualizacji oprogramowania, sporządzania kopii zapasowych, w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania systemu,
- rejestrowanie i sprawdzanie osób w sprawach operacyjnych, w celu dostarczenia informacji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy na stanowiskach informatycznych lub łącznościowych
- umiejętność obsługi technicznej komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe z zakresu informatyki
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w zakresie łączności, serwisowania sprzętu informatycznego i administrowania systemami, lub sieciami
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „ściśle tajne”
- uprawnienia do obsługi sprzętu radiowego UKF
- uprawnienia SEP do 1 kV
- planowanie i organizowanie pracy własnej i w komórce
- samodzielność
- kreatywność
- komunikatywność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub oświadczenie o wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1167 ze zm.)
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 12.02.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Turystyczna 1a
43-155 Bieruń
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie : 2830,00 zł brutto
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Powiatowej Policji w Bieruniu może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Powiatowej Policji w Bieruniu
ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa, lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa (w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).
Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone
po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty muszą być podpisane własnoręcznie.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie BIP KWP w Katowicach.
Dokumenty prosimy dostarczać osobiście lub pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem „oferta zatrudnienia na stanowisko inspektora Zespołu Łączności i Informatyki
KPP w Bieruniu”
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie, lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru
na powyższe stanowisko zostanie opublikowane na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://bip.bierun.kpp.policja.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 0-32/3233218/219.