Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej
Ogłoszenie o naborze nr 8249ARCHIWALNE z dnia 08.02.2017 r.
-
Oferty do
22
lutego
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: prezydialnych
Komisariat Policji w Jasienicy
Bielsko-Biała
Komisariat Policji w Jasienicy, Jasienica ul. Zdrowotna
Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przyjmowanie i wysyłanie poczty zwykłej
- kompletowanie i przedkładanie korespondencji do podpisu
- obsługa elektronicznego systemu dziennikowania poczty
- archiwizowanie i przedkładanie dokumentów jawnych do Składnicy Akt
- -
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 2 lata na podobnym stanowisku
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie o kierunku administracyjno-biurowym
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 22.02.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
za pośrednictwem poczty
lub osobiście w Zespole Kadr i Szkolenia
Komendy Miejskiej Policji
w Bielsku-Białej, ul. Rychlińskiego 17, pokój 112
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wszelkie informacje dotyczące naboru można uzyskać pod nr tel. 33 812 1370.
Wynagrodzenie brutto na stanowisku - 2.000 zł.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje sa rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Nabór i postępowanie kwalifikacyjne prowadzone jest w 3 etapach :
1 - wstępna weryfikacja pod względem formalnym,
2 - test pisemny ze znajomości ustawy o służbie cywilnej i pracy administracyjno-biurowej
3 - rozmowa kwalifikacyjna z osobami, które zaliczyły test.