Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej
Ogłoszenie o naborze nr 24261ARCHIWALNE z dnia 21.03.2018 r.
-
Oferty do
4
kwietnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: administracyjno-biurowych, obsługi sekretariatu
Zespół Prezydialny
Bielsko-Biała
Komenda Miejska Policji
ul. Rychlińskiego 17
43-300 Bielsko-Biała
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- kompletowanie i przekazywanie dokumentów i korespondencji do podpisu i dekretacji Komendantowi i jego Zastępcom
- przyjmowanie i ewidencjonowanie dokumentów wewnetrznych oraz podmiotów zewnętrznych w dzienniku elektronicznym
- prowadzenie terminarza spotkań i narad Komendanta i jego zastępców
- obsługa poczty Lotus
- sporządzanie i przekazywanie spisów z sekretariatu do archiwum
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie administracyjno-biurowe
- staż pracy: 1 rok praca na podobnym stanowisku
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie obsługa programów komputerowych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 04.04.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Zespół Kadr i Szkolenia
Komendy Miejskiej Policji
ul. Rychlińskiego 17
43-300 Bielsko-Biała
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wszelkie informacje dotyczące nabory można uzyskać pod nr tel. 33 812 1370
Wynagrodzenie brutto przy 20-to letnimi stażu pracy - 2.520
Nasz urząd jest pracodawca równych szans i wszystkie aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualna, czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Nabór i postępowanie kwalifikacyjne prowadzone jest w 3 etapach :
1- wstępna weryfikacja podań pod względem formalnym,
2- test pisemny ze znajomości ustawy o służbie cywilnej i pracy kancelaryjno-biurowej,
3-rozmowa kwalifikacyjna z osobami, które najlepiej zaliczyły test.