Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej
Ogłoszenie o naborze nr 24077ARCHIWALNE z dnia 16.03.2018 r.
-
Oferty do
30
marca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: kacelaryjno-biurowych
Wydział do Walki z Przestępczością Gospodarczą
Bielsko-Biała
Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej
ul. Rychlińskiego 17
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- obsługa elektronicznego dziennika korespondencyjnego,
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
- archiwizowanie i przekazywanie dokumentów do składnicy akt
- prowadzenie rejestru urlopów i skierowań na badania profilaktyczne
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomicznym lub administracyjnym
- staż pracy: 1 rok praca na podobnym stanowisku
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- staż pracy: 1 rok umiejętność obsługi programów komputerowych, edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 30.03.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Zespół Kadr i Szkolenia
Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej
ul. Rychlińskiego 17
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wszelkie informacje dotyczące nabory można uzyskać pod nr tel. 33 812 1370
Wynagrodzenie brutt przy 20 letnim stażu pracy wynosi 2.520 zł.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Nabór i postępowanie kwalifikacyjne prowadzone jest w 3 etapach:
1 - wstępna weryfikacja podań pod względem formalnym,
2-test pisemny ze znajomości ustawy o służbie cywilnej i pracy kancelaryjno-biurowej,
3-rozmowa kwalifikacyjna z osobami, które najlepiej zaliczyły test.