Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej
Ogłoszenie o naborze nr 16257ARCHIWALNE z dnia 05.10.2017 r.
-
Oferty do
19
października
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: kancelaryjno-biurowych
Wydział Ruchu Drogowego
Bielsko-Biała
Wydział Ruchu Drogowego KMP w Bielsku-Białej ul. Rychlińskiego 17
Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej ul. Rychlińskiego 17
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- obsługa elektronicznego dziennika korespondencyjnego
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
- przyjmowanie i przedkładanie korespondencji do podpisu
- archiwizowanie i przedkładanie dokumentów do składnicy akt
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: 1 rok praca w sekretariacie na podobnym stanowisku
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie o kierunku administracyjno-biurowym
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.10.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Zespół Kadr i Szkolenia
Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej
ul. Rychlińskiego 17
(pokój 112 )
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wszelkie informacje dotyczące nabory można uzyskać po nr tel. : 33 812 1317
Wynagrodzenie brutto przy 20 letnim stażu pracy - 2.400
Na urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje rozważane sa z równą uwagą vez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Nabór i postępowanie kwalifikacyjne prowadzone jest w 3 etapach :
1- wstępna weryfikacja pod względem formalnym;
2- test pisemny ze znajomości ustawy o służbie cywilnej i pracy kancelaryjno-biurowej;
3-rozmowa kwalifikacyjna z osobami, które najlepiej zaliczyły test.