Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bielsku-Białej
Ogłoszenie o naborze nr 19700ARCHIWALNE z dnia 21.12.2017 r.
-
Oferty do
2
stycznia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: administracji i kadr
zespół ds. administracyjnych
Bielsko-Biała
43-316 Bielsko-Biała ul. Karpacka 76
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie spraw związanych z obsługa kadrową inspektoratu
- obsługa programu "Płatnik"
- obsługa programów komputerowych kadrowo-płacowych (w tym sporządzanie list płac i deklaracji do urzędów skarbowych)
- sporządzanie sprawozdań do GUS, Komendy Uzupełnień, Kobize itp.
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem inspektoratu
- prowadzenie spraw z zakresu administracji (umowy z dostawcacmi, umowy zlecenia, ubezpieczenia itp.)
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: 2 lata na stanowisku o podobnym zakresie
- znajomość obsługi komputera, w tym word, excel
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- świadectwa pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 02.01.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
43-316 Bielsko-Biała ul. Karpacka 76
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1.za ofertę spełniającą warunki formalne uważa się ofertę zawierającą wszystkie prawidłowe oświadczenia i załączone dokumenty określone w ogłoszeniu,
2. oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane, zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru,
3. oświadczenia, list motywacyjny i CV muszą być oznaczone aktualną datą oraz podpisane własnoręcznie,
4. kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych), określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji,
5. po zakończonym naborze złożone dokumenty nie będą zwracane, zostaną komisyjnie zniszczone,
6. w ofercie prosimy o podanie danych kontaktowych – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji,
7. kandydaci nie będą informowani drogą mailową, telefoniczną ani listowną o wynikach naboru.
8. Przewidywany termin zatrudnienia 15.01.2018 r.
9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33-4960180.