Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Będzinie
Ogłoszenie o naborze nr 17007ARCHIWALNE z dnia 24.10.2017 r.
-
Oferty do
24
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1/1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: administracyjno-biurowych
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO w BĘDZINIE
Będzin
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO 42-500 BĘDZIN UL. STANISŁAWA MAŁACHOWSKIEGO 29
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- •przygotowywanie projektów pism zgodnie z zakresem właściwości organu nadzoru budowlanego
- •prowadzenie sekretariatu urzędu oraz rejestrów i ewidencji
- •udzielanie informacji interesantom i kierowanie do właściwych komórek
- •obsługa składnicy akt
- •prowadzenie sekretariatu OBSŁUGA PODSTAWOWYCHURZĄDZEŃ BIUROWYCH
- PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ ROZPOCZĘCIA I ZAKOŃCZENIA BUDOWY
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie EKONOMICZNE LUB ADMINISTRACYJNE •umiejętność biegłej obsługi komputera i pakietu programów Office , WORD, •znajomość przepisów ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane, o służbie cywilnej •Posiadanie obywatelstwa polskiego •Korzystanie z pełni praw publicznych •Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- staż pracy: •doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej •doświadczenie zawodowe w organach nadzoru budowlanego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- •Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- •Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- •Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- •Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- •Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- •Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- •Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.11.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO
42-500 BĘDZIN
UL. STANISŁAWA MAŁACHOWSKIEGO 29
TEL. 0 32 269 24 37
PRACA URZĘDU: PONIEDZIAŁEK OD 7.30- 17.00
WTOREK-CZWARTKU OD 7.30 - 15.30 , PIĄTEK OD 7.30-14.00.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie (decyduje data wpływu do kancelarii Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Zabrzu) nie będą brane pod uwagę.
List motywacyjny oraz każde z oświadczeń mają być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32)269 24 37 WEW. 23 MGR INŻ DARIUSZ WDOWICKI - POWIATOWY iNSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO W GODZINACH PRACY iNSPEKTORATU . Inspektorat po zakończeniu naboru nie odsyła złożonych dokumentów, które w przypadku potrzeby można odebrać w siedzibie inspektoratu w terminie 14 dni od ukazaniu się ogłoszenia o zakończeniu naboru.
Stanowisko referenta zostało zaliczone do grupy stanowisk wspomagających w służbie cywilnej na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 29 stycznia 2016r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej (Dz.U. z 2016 r. poz. 125)
Metody i techniki naboru:
1. weryfikacja formalna
2. analiza merytoryczna aplikacji
3. rozmowa kwalifikacyjna i/lub test z posiadanej wiedzy w zakresie aktów prawnych, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu