Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Będzinie

Ogłoszenie o naborze nr 13252ARCHIWALNE z dnia 19.07.2017 r.

  • Oferty do
    16

    sierpnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1/2
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

do spraw: księgowo-płacowych

POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO 42-500 BĘDZIN UL. STANISŁAWA MAŁACHOWSKIEGO 29



Miejsce wykonywania pracy:

Będzin

Adres urzędu:

42-500 BĘDZIN UL. STANISŁAWA MAŁACHOWSKIEGO 29

WARUNKI PRACY

PRACA PRZY KOMPUTERZE I INNYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCH, OŚWIETLENIE SZTUCZNE I NATURALNE, PRACA BIUROWA W BUDYNKU NA DRUGIM PIETRZE, BRAK WINDY, BUDYNEK NIEPRZYSTOSOWANY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH,

ZAKRES ZADAŃ

  • PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI I PŁAC NA PROGRAMIE VULCAN
  • SPRWOZDAWCZOŚĆ BUDŻETOWA ZGODNIE Z OBOWIĄZUJACYMI PRZEPISAMI, OPRACOWYWANIE I REALIZACJA PLANOW FINANSOWYCH,BUDŻETOWYCH,
  • SPRAWOZDANIA GUS,ZUS, URZĄD SKARBOWY , PRAWIDŁOWE I TERMINOWE ROZLICZANIE NALEŻNOŚCI I ZOBOWIĄZAŃ FINANSOWYCH,
  • OPRACOWYWANIE PLANÓW FINANSOWYCH,NDZÓR NAD EWIDENCJĄ EGZEKUCJI NALEZNOŚCI Z TYTUŁU DOCHODÓW BUDŻETOWYCH,ARCHIWIZACJA DOKUENTACJI ZWIĄZANEJ ZE STANOWISKIEM PRACY,
  • WSPŁPRACA Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI NADZORU BUDOWLANEGO,ORGANAMI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO ZGODNIE Z PRZEPISAMI,
  • PEŁNA ZNAJOMOŚĆ USTAWY O RACHUNKOWOŚCI,USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH,PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH,
  • OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK,SPORZĄDZANIE BILANSU ROCZNEGO,RACHUNKU ZYSKÓW I STRAT,ROZLICZANIE NALEZNOŚCI BUDŻETOWYCH WLASNYCH I OSÓB FIZYCZNYCH, DELEGACJI,
  • NALICZANIE I SPORZĄDZANIE LIST WYNAGRODZEŃ,ODPROWADZANIE SKŁADEK ZUS,EWIDENCJA I ROZLICZANIA PODATKOWE (DEKLARACJE PIT-4R I PIT-11)
  • PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ EGZEKUCYJNYCH W ADMINISTRACJI,
  • PROWADZENIE INNYCH SPRAW Z ZAKRESU TEMATYCZNEGO STANOWISKA PRACY,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe UKOŃCZENIE EKONOMICZNYCH JEDNOLITYCH STUDIÓW MAGISTERSKICH, EKONOMICZNYCH WYŻSZYCH STUDIÓW ZAWODOWYCH, UZUPEŁNIAJĄCYCH STUDIÓW MAGISTERSKICH LUB EKONOMICZNYCH STUDIÓW PODYPLOMOWYCH.
  • staż pracy: 3 lata LUB WPIS DO BIEGŁYCH REWIDENTÓW NA PODSTAWIE ODRĘBNYCH PRZEPISÓW, LUB OSOBA POSIADAJĄCA CERTYFIKAT KSIĘGOWY UPRAWNIAJĄCY DO USŁUGOWEGO PROWADZENIA KSIAG RACHUNKOWYCH ALBO ŚWIADECTWO KWALIFIKACYJNE UPRAWNIAJĄCE DO USŁUGOWEGO PROWADZENIA KSIAG RACHUNKOWYCH, OŚWIADCZENIE O NIESKAZANIU ZA PRZESTĘPSTWO PRZECIWKO MIENIU,PRZECIWKO OBROTOWI GOSPODARCZEMU, PRZECIWKO DZIALALNOŚCI INSTYTUCJI PAŃSTWOWYCH ORAZ SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO,PRZECIWKO WIARYGODNOŚCI DOKUEMNTÓW LUB ZA PRZESTĘPSTWO SKARBOWE, PELNA ZDOLNOŚC DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH,POSIADANIE OBYWATELSTWA POLSKIEGO , KORZYSTANIE Z PEŁNI PRAW PUBLICZNYCH, NIESKAZANIE PRAWOMOCNYM WYROKIEM ZA UMYŚLNE PRZESTEPSTWO LUB UMYŚLNE PRZESTĘPSTWO SKARBOWE,
  • WYKSZTAŁCENIE: WYŻSZE EKONOMICZNE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W ADMNISTRACJI PUBLICZNEJ ,BUDŻET,KSIEGOWOŚC, UMIEJETNOŚC PRACY SAMODZIELNIE I W ZESPOLE, ODPORNOŚC NA STRES,KOMINUKATYWNOŚĆ,DOKŁADNOŚC,SUMIENNOŚĆ,RZETELNOŚĆ,ZNAJOMOŚC OBSŁUGI BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ, ZNAJOMOŚC USTAWY O POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM W ADMINISTRACJI,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe EKONOMICZNE
  • staż pracy: 3 lata NA STANOWISKU PODOBNYM

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • OŚWIADCZENIE O NIESKAZANIU ZA PRZESTĘPSTWO PRZECIWKO MIENIU,PRZECIWKO OBROTOWI GOSPODARCZEMU, PRZECIWKO DZIALALNOŚCI INSTYTUCJI PAŃSTWOWYCH ORAZ SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO,PRZECIWKO WIARYGODNOŚCI DOKUEMNTÓW LUB ZA PRZESTĘPSTWO SKARBOWE,ORAZ PELNA ZDOLNOŚC DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • OŚWIADCZENIE O NIESKAZANIU ZA PRZESTĘPSTWO PRZECIWKO MIENIU,PRZECIWKO OBROTOWI GOSPODARCZEMU, PRZECIWKO DZIALALNOŚCI INSTYTUCJI PAŃSTWOWYCH ORAZ SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO,PRZECIWKO WIARYGODNOŚCI DOKUEMNTÓW LUB ZA PRZESTĘPSTWO SKARBOWE,ORAZ PELNA ZDOLNOŚC DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.08.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO
    42-500 BĘDZIN UL. STANISŁAWA MAŁACHOWSKIEGO 29

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych NIE WYNOSI CO NAJMNIEJ 6%.
TERMIN ROZPOCZĘCIA PRACY 01.09.2017 R.
DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z DOPISKIEM 'NABÓR NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W PINB W BĘDZINIE". DOKUMENTY KTÓRE WPŁYNĄ PO TERMINIE NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE. KANDYDACI KTÓRZY ZOSTANĄ ZAKWALIFIKOWANI POINFORMOWANI ZOSTANĄ TELEFONICZNIE LUB PISEMNIE, CELEM PRZEPROWADZENIA ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANE KRYTERIA. BRAK TAKIEJ INFORMACJI JEDNOZNACZNY BĘDZIE Z ODRZUCENIEM OFERTY. ODRZUCONE OFERTY ZOSTANĄ KOMISYJNIE ZNISZCZONE. DODATKOWE INFORMACJE MOŻNA UZYSKAĆ POD NUMEREM TELEFONU 0 32 269 24 37 WEW. 23 - P. DARIUSZ WDOWICKI POWIATOWY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO W BĘDZINIE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH OD 7.30 DO 15.30.



Liczba odwiedzin: 2937

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Będzinie

Udostępnił: Dariusz Wdowicki

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 19.07.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×