Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Będzinie
Ogłoszenie o naborze nr 13167ARCHIWALNE z dnia 15.07.2017 r.
-
Oferty do
11
sierpnia
2017
-
Wymiar etatu
1/2
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny księgowy
do spraw: księgowo-płacowych
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W BĘDZINIE
Będzin
42-500 BĘDZIN UL. STANISŁAWA MAŁACHOWSKIEGO 29
42-500 BĘDZIN UL. STANISŁAWA MAŁACHOWSKIEGO 29
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- -PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI I PŁAC NA PROGRAMIE VULCAN
- -SPRAWOZDAWCZOŚĆ BUDŻETOWA ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI,OPRACOWYWANIE I REALIZACJA PLANÓW FINANSOWYCH,BUDŻETOWYCH,
- -SPRAWOZDANIA GUS,ZUS, URZĄD SKARBOWY,PRAWIDŁOWE I TERMINOWE ROZLICZANIE NALEŻNOŚCI I ZOBOWIĄZAŃ FINANSOWYCH,
- -OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK,SPORZĄDZANIE BILANSU ROCZNEGO,RACHUNKU ZYSKÓW I STRAT, ROZLICZANIE NALEZNOŚCI BUDŻETOWYCH WŁASNYCH I OSOB FIZYCZNYCH,DELEGACJI,
- -OPRACOWYWANIE PLANÓW FINANSOWYCH, NADZÓR NAD EWIDENCJĄ EGZEKUCJI NALEZNOŚCI Z TYTUŁU DOCHODÓW BUDŻETOWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUEMNTACJI ZWIĄZANEJ ZE STANOWISKIEM PRACY,
- WSPÓŁPRACA Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI NADZORU BUDOWLANEGO,ORGANAMI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO ZGODNIE Z PRZEPISAMI,
- PEŁNA ZAJOMOŚĆŹ USTAWY O RACHUNKOWOŚCI, USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH, PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH,
- KORZYSTANIE Z PEŁNI PRAW PUBLICZNYCH,
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe WYKSZTAŁCENIE: WYŻSZE EKONOMICZNE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ, MIN. 3 LATA W KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O SŁUŻBIE CYWILNEJ WRAZ Z AKTAMI WYKONAWCZYMI, SUMIENNOŚĆ,RZETELNOŚĆ,ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ, SPEŁNIENIE WYMAGAŃ ZAWARTYCH W ART. 54 UST.2 PKT. 2 I 3 USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH,
- staż pracy: 3 lata NA STANOWISKU PODOBNYM,WYKSZTAŁCENIE: WYŻSZE EKONOMICZNE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ, MIN. 3 LATA W KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O SŁUŻBIE CYWILNEJ WRAZ Z AKTAMI WYKONAWCZYMI,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe EKONOMICZNE, SPEŁNIENIE WYMAGAŃ ZAWARTYCH W ART. 54 UST.2 PKT. 2 I 3 USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH,
- staż pracy: NA STANOWISKU PODOBNYM
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- SPEŁNIENIE WYMAGAŃ ZAWARTYCH W ART. 54 UST.2 PKT. 2 I 3 USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 11.08.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO
42-500 BĘDZIN
UL. STANISŁAWA MAŁACHOWSKIEGO 29
TEL. 032 269 24 37 WEW. 23 DARIUSZ WDOWICKI POWIATOWY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
PRACA OD 01.09.2017 R. DOKUMENTY NALEZY SKŁADAĆ W ZAMKNĘTEJ KOPERCIE Z DOPISKIEM "NABÓR NA STANOWISKO GŁÓWNY KSIĘGOWY W PINB W BĘDZINIE".DOKUMENTY KTORE WPŁYNĄ PO TERMIE NIE BEDĄ ROZPATRYWANE. KANDYDACI, KTÓRZY ZOSTANĄ ZAKWALIFIKOWANI POINFORMOWANI BĘDĄ TELEFONICZNIE LUB PISEMNIE , CELEM PRZEPROWADZENIA ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANE KRYTERIA. BRAK TAKIEJ INFORMACJI JEDNOZNACZNY BĘDZIE Z ODRZUCENIEM OFERTY. ODRZUCONE OFERTY ZOSTANĄ KOMISYJNIE ZNISZCZONE. DODATKOWE INFORMACJE MOZNA UZYSKAĆ POD NUMEREM TELEFONU 0 32 269 24 37 WEW. 23 -P. DARIUSZ WDOWICKI - POWIATOWY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO W BĘDZINIE W GODZINACH OD 7.30-15.30.