Ministerstwo Finansów w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 13168ARCHIWALNE z dnia 15.07.2017 r.
-
Oferty do
11
sierpnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referendarz
do spraw: analiz i stabilizującej reguły wydatkowej
w Wydziale Monitorowania Reguły Wydatkowej i Analiz, Departamentu Polityki Wydatkowej
Warszawa
Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Współpraca przy opracowaniu analiz odnoszących się do finansów publicznych, zarówno w zakresie bieżących problemów jak i zagadnień mających długookresowy wpływ na finanse publiczne.
- Współpraca przy dokonywaniu analiz istniejących i projektowanych rozwiązań prawnych generujących skutki finansowe dla finansów publicznych oraz prowadzeniu ewidencji tych ustaw.
- Współpraca przy wyliczaniu nieprzekraczalnego limitu wydatków oraz rezydualnych krajowych wydatków budżetu państwa wynikających ze stabilizującej reguły wydatkowej, współudział w tym zakresie z innymi komórkami organizacyjnymi, uczestniczenie w tworzeniu i modyfikowaniu systemu służącego do wyznaczania nieprzekraczalnego limitu wydatków wynikającego ze stabilizującej reguły wydatkowej.
- Współpraca przy dokonywaniu analiz na potrzeby Grupy Roboczej ds. Starzenia się Ludności (Working Group on Ageing Populations and Sustainability) przy Komitecie ds. Gospodarczych – EPC Rady Unii Europejskiej.
- Branie udziału przy prowadzeniu listy jednostek sektora finansów publicznych oraz współpracowanie w tym zakresie z Głównym Urzędem Statystycznym.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe z dziedziny nauk ekonomicznych lub prawnych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie i tworzenie tekstów w obszarze właściwości komórki organizacyjnej
- Znajomość zagadnień makroekonomicznych
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- Umiejętność analizy i interpretacji danych statystycznych oraz dokumentów
- Umiejętność jasnego i precyzyjnego wyrażania myśli w mowie i w piśmie
- Umiejętność współpracy w zespole
- Komunikatywność
- Zaawansowana znajomość pakietu MsOffice
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze analiz ekonomicznych
- Znajomość metod oraz pakietów statystycznych i ekonometrycznych
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 11.08.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2017/055/PW
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA, W PRZECIWNYM RAZIE OFERTA KANDYDATKI/KANDYDATA ZOSTANIE ODRZUCONA.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/praca/wzory-oswiadczen
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.