Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 9875ARCHIWALNE z dnia 03.04.2017 r.

  • Oferty do
    13

    kwietnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Wydziale Branżowych Programów Promocji w Departamencie Polityki Eksportowej



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

pl. Trzech Krzyży 3/5
Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Rozwoju
pl. Trzech Krzyży 3/5
Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki pracy: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań – obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe – wyjazdy służbowe – reprezentacja urzędu – praca z programami specjalistycznymi – organizacja spotkań/negocjacji/ustalanie warunków umów – praca pod presja czasu związana z terminowością zadań Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: – węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze – winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych – wejście do obiektu od strony Placu Trzech Krzyży nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, wejście do tego budynku odbywa się przez wejście od ul. Wspólnej – ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych – praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner – praca w pokoju wieloosobowym

ZAKRES ZADAŃ

  • I. Zarządzanie projektami- w zakresie realizacji projektu "Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki - Brand", Poddziałanie 3.3.2 POIR w tym: 1) identyfikowanie pojawiających się problemów i ryzyk w projekcie/ zespole projektowym oraz proponowanie działań korygujących w zakresie realizowanych zadań 2) dobór podwykonawców, dostawców i ekspertów 3) kontrolowanie realizacji zadań pod kątem: jakości, zgodności z zakresem wykonania i zaplanowanym czasem realizacji 4) kontrolowanie wykonania budżetu projektu Poddziałanie 3.3.2 POIR 5) odbiór prac cząstkowych po wykonaniu poszczególnych etapów projektu 6) opracowywanie budżetu projektu 7) opracowywanie harmonogramu prac projektowych 8) rozliczanie projektu (w tym: przygotowywanie wniosków o płatność/ sprawozdań/ raportów) i wprowadzanie danych do systemu teleinformatycznego SL2014 9) doprecyzowywanie zakresu projektu, podział na etapy, wyznaczanie celów cząstkowych oraz określanie kryteriów oceny wyników prac projektowych 10) analizowanie uwarunkowań, otoczenia biznesowego, etc.
  • II. Organizowanie i zarządzanie systemem wsparcia dla projektów (np. kluczowych/ indywidualnych/ pozakonkursowych) w tym: 1) bieżąca współpraca z wykonawcami realizującymi działania w ramach projektu "Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki - Brand", Poddziałanie 3.3.2 PO IR 2) przygotowywanie dokumentacji projektowej w zakresie działań realizowanych w ramach projektu "Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki - Brand", Poddziałanie 3.3.2 POIR
  • III. Udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej w ty: 1) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia 2) szacowanie wartości zamówienia 3) przeprowadzanie rozeznania rynku 4) opracowywanie projektu umowy 5) opiniowanie dokumentacji 6) uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych 7) nadzorowanie wykonania umowy 8) przeprowadzanie odbioru przedmiotu umowy
  • IV. Prowadzenie kampanii/ działań/ projektów informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych w tym: 1) koordynowanie działań komunikacyjnych 2) monitorowanie przebiegu kampanii/ projektów informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych 3) wybór kanałów i narzędzi komunikacji (w tym m.in.: radio, telewizja, prasa, Internet, konferencje, seminaria, wydawnictwa, konkursy, etc.) 4) nadzór nad wykonawcami
  • V. Przygotowywanie materiałów informacyjnych, publikacji i materiałów promocyjnych w tym: 1) analizowanie i wybór grup docelowych, kanałów dystrybucji oraz celów 2) bieżąca współpraca i nadzór nad wykonawcami 3) przygotowywanie tez, prezentacji, artykułów, notatek etc.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe wyższe magisterskie lub równoważne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie realizacji projektów finansowych w ramach środków UE
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Rzetelność
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Współpraca
  • Myślenie analityczne
  • Komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.04.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Rozwoju
    Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    Plac Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa
    (Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵)

    z dopiskiem w liście motywacyjnym: DPE_66_z

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do udziału w naborze (umowa na zastępstwo), zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 693 56 99



Liczba odwiedzin: 3285

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Udostępnił: Maria Szymczak

Komórka organizacyjna: Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wprowadzono: 03.04.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×