Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 5502ARCHIWALNE z dnia 16.11.2016 r.

  • Oferty do
    28

    listopada

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Departamencie Współpracy Terytorialnej w Wydziale Współpracy Transnarodowej i Międzyregionalnej w Katowicach



Miejsce wykonywania pracy:

Katowice

ul. Mickiewicza 15

Adres urzędu:

Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań – praca z dokumentami (w języku polskim i angielskim) – częste kontakty z instytucjami zewnętrznymi (polskimi i zagranicznymi), – wystąpienia publiczne, – organizacja spotkań poza siedzibą urzędu, – wyjazdy służbowe. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy – praca przy użyciu komputera oraz innych urządzeń biurowych m.in: kserokopiarki, drukarki, faksu, skanera, – biuro zlokalizowane na wysokim parterze (wejście po schodach); brak węzła sanitarnego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych, – praca w pomieszczeniu wymagającym sztucznego doświetlenia.

ZAKRES ZADAŃ

  • – Wdrażanie programu: • przeprowadzanie konsultacji i uzgodnień • przygotowywanie, monitorowanie i aktualizowanie listy projektów z udziałem polskich beneficjentów • przygotowywanie/ udział/ prowadzenie szkoleń/ grup roboczych/ spotkań konsultacyjnych/ Komitetów Monitorujących z zakresu realizacji programu • przygotowywanie interpretacji i stanowisk Ministerstwa oraz odpowiedzi na pytania w zakresie realizacji programu/ projektów (w tym: systemu instytucjonalnego, kwalifikowalności wydatków, kontroli, ocen oddziaływania na środowisko, pomocy publicznej etc.) • opiniowanie/ zatwierdzanie dokumentów wdrożeniowych (np. instrukcji wykonawczych, wytycznych, etc.)
  • – Organizowanie i/ lub prowadzenie szkoleń/ seminariów/ konferencji • definiowanie celów, określanie komunikatów oraz docelowych efektów działań • zapewnianie logistyki wydarzenia (koordynacja) • analizowanie i wybór grup docelowych/ rekrutacja uczestników • analizowanie i identyfikowanie potrzeb szkoleniowych grup docelowych • prowadzenie szkoleń/ konferencji/ treningów/ ćwiczeń
  • – Ocena i wybór projektów • monitorowanie efektywności i/ lub proponowanie usprawnień procesu oceny i wyboru projektów • potwierdzanie statusu prawnego polskich beneficjentów • formalna i/ lub merytoryczna ocena projektów • przeprowadzanie konsultacji i uzgodnień • opiniowanie i zatwierdzanie kryteriów wyboru projektów
  • – Budowanie strategii działań informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych • opracowywanie i aktualizowanie dokumentów dotyczących informacji, promocji i edukacji w zakresie działania Krajowego Punktu Kontaktowego progarmu (m.in.: roczne plany działań informacyjnych i promocyjnych, wydawnicze, szkoleniowe) • konsultowanie dokumentów strategicznych w zakresie informacji, promocji i edukacji
  • – Zarządzanie projektem pomocy technicznej Interreg Europa Środkowa dotyczącego wsparcia realizacji zadań Krajowego Punktu Kontaktowego programu. • realizacja i rozliczanie projektu (w tym: przygotowywanie wniosków o płatność/ sprawozdań/ raportów) • opracowywanie harmonogramu prac projektowych • opracowywanie budżetu projektu
  • Zawieranie umów międzynarodowych i innych porozumień o współpracy • konsultowanie projektów porozumień o współpracy w zakresie programów EWT • negocjowanie projektów porozumień o współpracy dotyczących programów EWT

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze funduszy unijnych
  • – znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C1
  • – wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE, w tym programów Europejskiej Współpracy Terytorialnej
  • – znajomość zasad wydatkowania środków unijnych
  • – umiejętność posługiwania się pakietem Office (Excel, Power Point, Word)
  • – umiejętność współpracy
  • – komunikacja
  • – umiejętność myślenia analitycznego
  • – umiejętność wystąpień publicznych
  • – rzetelność
  • – umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.11.2016
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Rozwoju
    Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    Plac Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa
    (Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵)

    z dopiskiem w liście motywacyjnym: DWT_125_z

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Umowa na czas zastępstwa nieobecnego pracownika.
Do udziału w naborze zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel. (0-32) 253 73 76



Liczba odwiedzin: 3765

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Udostępnił: Marta Sarbńska-Kłos

Komórka organizacyjna:

Wprowadzono: 16.11.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×