Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zawierciu

Ogłoszenie o naborze nr 35859ARCHIWALNE z dnia 12.10.2018 r.

  • Oferty do
    16

    listopada

    2018

  • Wymiar etatu
    1/5
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

księgowy

do spraw: Główny Księgowy w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Zawierciu

Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Zawierciu



Miejsce wykonywania pracy:

Zawiercie

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zawierciu ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie

WARUNKI PRACY

PRACA PRZY KOMPUTERZE I INNYCH URZĄDZENIACH BIUROWYCH, OŚWIETLENIE SZTUCZNE I NATURALNE, PRACA BIUROWA W BUDYNKU NA PARTERZE, BUDYNEK PRZYSTOSOWANY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

ZAKRES ZADAŃ

  • PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI I PŁAC NA PROGRAMIE PŁATNIK
  • SPRWOZDAWCZOŚĆ BUDŻETOWA ZGODNIE Z OBOWIĄZUJACYMI PRZEPISAMI, OPRACOWYWANIE I REALIZACJA PLANOW FINANSOWYCH,BUDŻETOWYCH,
  • SPRAWOZDANIA GUS,ZUS, URZĄD SKARBOWY , PRAWIDŁOWE I TERMINOWE ROZLICZANIE NALEŻNOŚCI I ZOBOWIĄZAŃ FINANSOWYCH,
  • OPRACOWYWANIE PLANÓW FINANSOWYCH ,NADZÓR NAD EWIDENCJĄ EGZEKUCJI NALEZNOŚCI Z TYTUŁU DOCHODÓW BUDŻETOWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUENTACJI ZWIĄZANEJ ZE STANOWISKIEM PRACY,
  • WSPŁPRACA Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI NADZORU BUDOWLANEGO, ORGANAMI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO ZGODNIE Z PRZEPISAMI,
  • PEŁNA ZNAJOMOŚĆ USTAWY O RACHUNKOWOŚCI, USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH, PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH,
  • OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK,SPORZĄDZANIE BILANSU ROCZNEGO,RACHUNKU ZYSKÓW I STRAT,ROZLICZANIE NALEZNOŚCI BUDŻETOWYCH WLASNYCH I OSÓB FIZYCZNYCH, DELEGACJI,
  • NALICZANIE I SPORZĄDZANIE LIST WYNAGRODZEŃ,ODPROWADZANIE SKŁADEK ZUS,EWIDENCJA I ROZLICZANIA PODATKOWE (DEKLARACJE PIT-4R I PIT-11)
  • PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ EGZEKUCYJNYCH W ADMINISTRACJI
  • PROWADZENIE INNYCH SPRAW Z ZAKRESU TEMATYCZNEGO STANOWISKA PRACY,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe -min. wykształcenie wyższe I stopnia . UKOŃCZENIE EKONOMICZNYCH STUDIÓW MAGISTERSKICH LUB LICENCJACKICH , EKONOMICZNYCH WYŻSZYCH STUDIÓW ZAWODOWYCH ,UZUPEŁNIAJĄCYCH STUDIÓW MAGISTERSKICH LUB EKONOMICZNYCH STUDIÓW PODYPLOMOWYCH
  • staż pracy: • staż pracy: 3 lata LUB WPIS DO BIEGŁYCH REWIDENTÓW W NA PODSTAWIE ODRĘBNYCH PRZEPISÓW, LUB OSOBA POSIADAJĄCA CERTYFIKAT KSIĘGOWY UPRAWNIAJĄCY DO USŁUGOWEGO PROWADZENIA KSIĄG RACHUNKOWYCH ALBO ŚWIADECTWO KWALIFIKACYJNE UPRAWNIAJĄCE DO USŁUGOWEGO PROWADZENIA KSIĄG RACHUNKOWYCH, OŚWIADCZENIE O NIESKAZANIU ZA PRZESTĘPSTWO PRZECIWKO MIENIU,PRZECIWKO OBROTOWI GOSPODARCZEMU, PRZECIWKO DZIAŁALNOŚCI INSTYTUCJI PAŃSTWOWYCH ORAZ SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO,PRZECIWKO WIARYGODNOŚCI DOKUMENTÓW LUB ZA PRZESTĘPSTWO SKARBOWE, PEŁNA ZDOLNOŚĆ DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH,POSIADANIE OBYWATELSTWA POLSKIEGO , KORZYSTANIE Z PEŁNI PRAW PUBLICZNYCH, NIESKAZANIE PRAWOMOCNYM WYROKIEM ZA UMYŚLNE PRZESTĘPSTWO LUB UMYŚLNE PRZESTĘPSTWO SKARBOWE,
  • • WYKSZTAŁCENIE: WYŻSZE EKONOMICZNE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W ADMNISTRACJI PUBLICZNEJ ,BUDŻET,KSIEGOWOŚC, UMIEJETNOŚC PRACY SAMODZIELNIE I W ZESPOLE, ODPORNOŚC NA STRES,KOMINUKATYWNOŚĆ,DOKŁADNOŚC,SUMIENNOŚĆ,RZETELNOŚĆ,ZNAJOMOŚC OBSŁUGI BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ, ZNAJOMOŚC USTAWY O POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM W ADMINISTRACJI
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.11.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zawierciu ul. Krzywa 3

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Zawierciu ul. Krzywa 3
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Zawiercie ul. Krzywa 3 tel. (32) 6702074
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Zawierciu ul. Krzywa 3
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

TERMIN ROZPOCZĘCIA PRACY 01.07.2018 R.
DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z DOPISKIEM 'NABÓR NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W PINB W ZAWIERCIU". DOKUMENTY KTÓRE WPŁYNĄ PO TERMINIE NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE. KANDYDACI KTÓRZY ZOSTANĄ ZAKWALIFIKOWANI POINFORMOWANI ZOSTANĄ TELEFONICZNIE LUB PISEMNIE, CELEM PRZEPROWADZENIA ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANE KRYTERIA. BRAK TAKIEJ INFORMACJI JEDNOZNACZNY BĘDZIE Z ODRZUCENIEM OFERTY. ODRZUCONE OFERTY ZOSTANĄ KOMISYJNIE ZNISZCZONE. DODATKOWE INFORMACJE MOŻNA UZYSKAĆ POD NUMEREM TELEFONU 0 32 67 02074 ANETA PAŁKA - POWIATOWY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO W ZAWIERCIU OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH OD 8 DO 14



Liczba odwiedzin: 2945

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zawierciu

Udostępnił: Łukasz Ziębiński

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 12.10.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×