Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 11818ARCHIWALNE z dnia 08.06.2017 r.

  • Oferty do
    26

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: ds. finansowych

w Departamencie Programów Wsparcia Innowacji i Rozwoju w Wydziale Zarządzania Finansowego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

ul. Wspólna 2/4

Adres urzędu:

Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań  praca nad złożonymi sprawami,  liczne kontakty zewnętrzne i wewnętrzne: bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,  stres związany z pracą pod presją czasu Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy  węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych na każdym piętrze,  winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,  wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,  wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej,  sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu,  ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,  praca w pokoju wieloosobowym,  praca przy komputerze,  praca z bazami danych/programami specjalistycznymi.

ZAKRES ZADAŃ

  •  samodzielne opiniowanie, przygotowywanie i aktualizowanie dokumentów wdrożeniowych (w tym: wzorów umów, wzorów decyzji o dofinansowaniu, instrukcji wykonawczych, podręczników, wzorów sprawozdań, opisów systemu zarządzania/ wdrażania etc.) w zakresie zarządzania finansowego i certyfikacji wydatków;
  •  prowadzenie postępowań administracyjnych (w tym: samodzielne opracowywanie projektów decyzji i innych rozstrzygnięć oraz pism w trakcie postępowań; rozpatrywanie zażaleń i odwołań w postępowaniu administracyjnym; prowadzenie postępowań egzekucyjnych w administracji; prowadzenie postępowań związanych z udzieleniem informacji publicznej; przyjmowanie interesantów (stron postępowań) i udzielanie informacji);
  •  wykonywanie zastępstwa procesowego (udział w rozprawach przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym i Naczelnym Sądem Administracyjnym);
  • – przeprowadzanie kontroli/ wizyt monitoringowych/ wizji lokalnych, (w tym: samodzielne monitorowanie wdrożenia zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji, przeprowadzanie kontroli systemowych/ kontroli projektów/ resortowych lub innych kontroli, przeprowadzanie kontroli w instytucjach zarządzających lub instytucjach im podległych oraz w instytucjach pośredniczących w certyfikacji, przygotowywanie analiz i zestawień w zakresie realizowanych zadań kontrolnych, przygotowywanie kontroli (w szczególności: przygotowywanie dokumentacji, analizowanie niezbędnych materiałów, przeprowadzanie analizy ryzyka/ wybór próby do kontroli), rozpatrywanie zastrzeżeń do projektów wystąpień pokontrolnych, sporządzanie sprawozdań/ informacji pokontrolnych/ projektów wystąpień pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli, sporządzanie zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji/ propozycji działań naprawczych);
  • – prowadzenie spraw związanych z certyfikacją wydatków w ramach POIR (w tym: samodzielne analizowanie i wprowadzanie danych dotyczących wydatków do systemu informatycznego, weryfikowanie wniosków/ raportów/ poświadczeń/ deklaracji, przygotowywanie poświadczeń/ deklaracji/ raportów/ wniosków o płatność)

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne,
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze realizacji projektów finansowanych ze środków UE lub w zakresie zarządzania finansowego funduszami strukturalnymi
  •  znajomość języka angielski na poziomie B2,
  •  znajomość ustawy o finansach publicznych,
  •  wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE w szczególności PO IG i POIR,
  •  znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
  •  rzetelność,
  •  organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
  •  współpraca,
  •  komunikacja,
  •  myślenie analityczne,
  •  wystąpienia publiczne,
  •  umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.06.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Rozwoju
    Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    Plac Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa
    (Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵)

    z dopiskiem w liście motywacyjnym: DIR_115_z

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 273- 81-20.



Liczba odwiedzin: 4037

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Udostępnił: Marta Sarbńska-Kłos

Komórka organizacyjna:

Wprowadzono: 08.06.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×