Urząd Morski w Słupsku
Ogłoszenie o naborze nr 15474ARCHIWALNE z dnia 16.09.2017 r.
-
Oferty do
26
września
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
zastępca głównego inspektora
do spraw: nadzoru technicznego i zagospodarowania przestrzennego
w Inspektoracie Nadzoru Technicznego i Zagospodarowania Przestrzennego
Słupsk
ul. Niemcewicza 15A
76-200 Słupsk
Urząd Morski w Słupsku
al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Uzgadnianie decyzji o warunkach zabudowy na terenie portów, przystani i pasa nadbrzeżnego
- Uzgadnianie decyzji o pozwoleniu na budowę na terenie portów, przystani i pasa nadbrzeżnego
- Składanie wniosków i uzgadnianie studiów i planów zagospodrowania przestrzennego na terenie portów, przystani i pasa technicznego
- Prowadzenie postępowań związanych z wydaniem decyzji lokalizacyjnych dla farm wiatrowych na terenie morza terytorialnego i wyłącznej strefy ekonomicznej
- Uczestniczenie w odbiorach dokumentacji technicznej i odbiorach robót budowlanych
- Uczestniczenie w przeglądach technicznych budowli hydrotechnicznych i obiektów budowlanych
- Udział w opracowywaniu planów inwestycji i remontów prowadzonych przez Urząd Morski
- Współpraca z organami nadzoru budowlanego oraz instytucjami samorządowymi
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe konstrukcyjno-budowlane
- doświadczenie zawodowe: 5 lat w wykonawstwie lub w biurze projektów (praca na budowie lub w biurze projektów)
- Przeszkolenie z zakresu prawa budowlanego
- Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń)
- Znajomość ustawy Prawo budowlane
- Znajomość zagadnień z zakresu planowania przestrzennego
- Umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w pełnieniu funkcji kierowniczych
- Umiejętność czytania i sporządzania dokumentacji budowlanej
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu prawa budowlanego lub oświadczenie kandydatki/kandydata o przeszkoleniu w tym zakresie
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia w wymaganym zakresie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.09.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Morski w Słupsku - sekretariat
al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mailowy oraz wskazać sposób postępowania z dokumentami rekrutacyjnymi po zakończeniu naboru (odbiór osobisty/odesłanie/zniszczenie). Wszystkie oświadczenia (wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Urzędu) muszą być opatrzone datą sporządzenia i własnoręcznie podpisane.
Oferty niekompletne oraz złożone i uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego – data wpływu do Urzędu nie później niż trzy dni od daty określającej termin składania dokumentów).
Kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, o czym będą poinformowani e-mailem i/lub telefonicznie.
Postępowanie rekrutacyjne będzie polegało na rozwiązaniu pisemnego testu z wiedzy merytorycznej. Z osobami, które zaliczą test pisemny na poziomie minimum 60 % zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
O ostatecznym wyborze kandydata/kandydatki zadecyduje Dyrektor Urzędu.
Wynagrodzenie zasadnicze: 3914,45 zł + dodatek stażowy.