Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku

Ogłoszenie o naborze nr 48567ARCHIWALNE z dnia 01.06.2019 r.

  • Oferty do
    20

    czerwca

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: kwatermistrzowskich

Wydział kwatermistrzowsko-techniczny



Miejsce wykonywania pracy:

Słupsk

Adres urzędu:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku
ul. Młyńska 2, 76-200 Słupsk

WARUNKI PRACY

Praca biurowa, w godzinach 7.30÷15.30. Z pracą na ww. stanowisku związane są wyjazdy służbowe, załatwianie spraw poza jednostką, współpraca z podległymi Jednostkami Ratowniczo - Gaśniczymi. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym / naturalnym oświetleniu, - częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami Komendy, - narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon, - budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, - praca na pierwszym piętrze, konieczność poruszania się po budynku - brak windy oraz brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych, - stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.

ZAKRES ZADAŃ

  • • prowadzenie i aktualizacja dokumentacji w zakresie należnych sortów mundurowych dla strażaków
  • • prowadzenie ewidencji oraz zbieranie ofert w zakresie umundurowania, sprzętu kwaterunkowego, pomocy biurowych itp.
  • • określenie potrzeb w zakresie pomocy biurowych, dokonywanie zamówień i zakupów oraz wydawanie i ewidencjonowanie dla poszczególnych komórek organizacyjnych, w tym Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych Nr 1, 2 i 3
  • • prowadzenie ewidencji indywidualnych kart pobranych materiałów, urządzeń oraz właściwe ich rozliczenie,
  • • opracowywanie merytorycznej dokumentacji w zakresie należności przysługujących strażakom za sorty mundurowe,
  • • sporządzanie niezbędnej dokumentacji wynikającej z działalności wydziału kwatermistrzowsko - technicznego oraz wykonywanie prac biurowych,
  • • nadzór nad wywozem odpadów komunalnych zgromadzonych w pojemnikach dzierżawionych przez KM PSP w Słupsku
  • • prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej strażaków, pracowników cywilnych
  • • dokonywanie zakupów sprzętu, materiałów i urządzeń niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania KM PSP w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych
  • • nadzór nad utrzymaniem czystości w budynkach podległych KM PSP w Słupsku, zabezpieczenie środków czystości, opracowywanie normatywów materiałowych i ich zabezpieczenia w poszczególnych grupach
  • • opracowywania planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną bądź wyposażenia osobistego,
  • • prowadzenie nadzoru logistycznego nad funkcjonowaniem bazy lokalowej i szkoleniowej, będącej w dyspozycji Komendy Miejskiej PSP w Słupsku
  • • prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej majątku
  • • inicjowanie kierunków minimalizacji kosztów ponoszonych w codziennej eksploatacji i użytkowaniu obiektów, wyposażenia technicznego, sprzętu, opracowywanie programów oszczędnościowych i przedstawianie wniosków, które mogą przyczynić się do uzyskania oszczędności,
  • • prowadzenie spraw z zakresu inwentaryzacji majątku Komendy Miejskiej PSP w Słupsku,
  • • współdziałanie z urzędem Starosty Słupskiego i Prezydenta Miasta Słupska, ogniwami ZOSP RP,
  • • wprowadzanie danych do programu „Wyposażenie DDJ”
  • • stosowanie się do zasad i instrukcji regulującej obieg dokumentacji księgowej
  • • przygotowywanie akt oraz dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego
  • • prowadzenie akt spraw zgodnie z obowiązującym rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną właściwą do Komendy Miejskiej PSP w Słupsku.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej
  • • umiejętność weryfikacji dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • • znajomość ustaw: Prawo Zamówień Publicznych, o finansach publicznych w zakresie zasad gospodarowania środkami publicznymi, ogólna znajomość ustawy o rachunkowości,
  • • znajomość i umiejętność stosowania przepisów dotyczących funkcjonowania Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego, Państwowej Straży Pożarnej, ochrony przeciwpożarowej,
  • • znajomość obsługi komputera oraz programu MS Office, poczty elektronicznej, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon,
  • • znajomość prawa i procedury administracyjnej,
  • • znajomość instrukcji kancelaryjnej,
  • • odporność na stres,
  • • samodzielność,
  • • komunikatywność i kultura osobista,
  • • umiejętność organizacji pracy,
  • • umiejętność analitycznego myślenia.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Wyrażam zgodę na publikację wyników poszczególnych etapów naboru do służby cywilnej prowadzonego w stosunku do kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby cywilnej w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku na stronie internetowej i BIP oraz tablicy ogłoszeń KM PSP w Słupsku.
  • Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dobrowolnie wyrażam zgodę, na przetwarzanie moich danych osobowych podanych przeze mnie w dokumentach złożonych w postępowaniu w sprawie naboru do służby na zasadzie postępowania rekrutacyjnego w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku w związku z ogłoszeniem o naborze do pracy z dnia 31 maja 2019 r., przez Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku, przy ul. Młyńskiej 2, w celu przeprowadzeniu naboru do służby cywilnej. Zgodnie z art. 7 ust. 3 wyżej wskazanego rozporządzenia zgoda udzielona na przetwarzanie danych osobowych może być wycofana w formie oświadczenia na piśmie w dowolnym czasie, nie wpływa to jednak na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.06.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku
    ul. Młyńska 2, 76-200 Słupsk
    Sekretariat Komendy Miejskiej PSP w Słupsku (II piętro, pomieszczenie nr 203).

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:

1.      Administratorem przetwarzającym Pani(a) dane osobowe jest Komendnat Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku (76-200), przy ul. Młyńskiej 2 (adres poczty elektronicznej: sekretariat.slupsk@straz.gda.pl).

2.      W Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej Pożarniczej w Gdańsku wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych (80-251 Gdańsk, ul. Sosnowa 2, tel. 58 347 78 00, fax. 58 347 78 33, e–mail: iod@straz.gda.pl).

3.      Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru do służby cywilnej w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

4.      Odbiorcą Pani(a) danych osobowych są – nie istnieją odbiorcy.

5.      Pani(a) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

6.      Pani(a) dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia postępowania kwalifikacyjnego.

7.      Posiada Pani(-) prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

8.      W odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody posiada Pani(-) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

9.      Posiada Pani(-) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pani (a), że przetwarzanie narusza przepisy RODO.

10.  Podanie przez Panią(a) danych osobowych w naborze do służby cywilnej w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązku przedłożenia dokumentów wymaganych w procesie naboru będzie brak możliwości uczestnictwa w tym postępowaniu.

11.  Przetwarzanie podanych przez Panią(a) danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Niezależnie od sposobu dostarczenia dokumentów, kopertę należy opisać podając IMIĘ I NAZWISKO, adres zamieszkania oraz dopisek:
„Nabór na stanowisko inspektor ds. kwatermistrzowskich”.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Treść oświadczeń załączonych do dokumentów aplikacyjnych należy opatrzyć własnym odręcznym podpisem wraz z datą.
Na wszystkich składanych kopiach dokumentów należy umieścić następującą adnotację
- „Potwierdzam za zgodność z oryginałem” - data, własnoręczny podpis.
Każdemu kandydatowi zostanie nadany numer identyfikacyjny, o czym zostanie poinformowany telefonicznie (proszę o wskazanie w dokumentach prawidłowego numeru telefonu), smsem lub poprzez wskazany adres e-mail. Informowanie kandydata o kolejnych etapach naboru do służby cywilnej będzie następowało w oparciu o ustalony indywidualny nr kandydata.
Oferty nie spełniające warunków formalnych i koniecznych (w tym otrzymane po terminie, brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane i zostaną odrzucone.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami (kwalifikacja do kolejnego etapu naboru).
Niepoinformowanie kandydata o wynikach naboru do służby cywilnej będzie równoznaczne z odrzuceniem jego oferty.
Dokumentacja kandydatów niezakwalifikowanych do służby cywilnej, nieodebrana przez kandydata, zostanie zniszczona po 1 miesiącu od zakończenia naboru.
Najpóźniej do dnia 25 czerwca 2019 r. na stronie internetowej i BIP KM PSP w Słupsku zostanie opublikowany komunikat z wykazem kandydatów, którzy w terminie złożyli oferty spełniające podstawowe kryteria i tym samym zostali dopuszczeni do kolejnych etapów procesu naboru.
TECHNIKI I METODY NABORU DO SŁUŻBY CYWILNEJ: weryfikacja dokumentów, test wiedzy, sprawdzian umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna.
Nabór będzie przeprowadzony w następujących etapach:
I.   Etap 1 - weryfikacja dokumentów:
a)   sprawdzenie kompletności złożonych przez kandydatkę/kandydata ofert oraz spełnienia wszystkich wymogów formalnych,
b)   wykluczenie z dalszej procedury kwalifikacyjnej ofert kandydatek/kandydatów, które nie zawierają kompletu dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu.
II.   Etap 2* - sprawdzian wiedzy i umiejętności:
a)   sprawdzian wiedzy (test jednokrotnego wyboru) - czas trwania 20 minut - składający się z 20 pytań merytorycznych z zakresu znajomości aktów prawnych wymienionych w ogłoszeniu (maksymalna liczba punktów do uzyskania - 20 pkt.). Wymogiem niezbędnym do dopuszczenia do sprawdzianu umiejętności jest uzyskanie, co najmniej 60% maksymalnej liczby punktów.
b)   sprawdzian umiejętności - obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner), obsługi programu MS Office.
III.   Etap 3* - rozmowa kwalifikacyjna.
IV.   Etap 4 - ustalenie wyniku końcowego pracy komisji oraz wyłonienie najlepszych kandydatów.
Nieprzystąpienie kandydata/kandydatki w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykluczenie z dalszego postępowania.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja na temat terminów kolejnych etapów naboru dostępna będzie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy Miejskiej PSP w Słupsku oraz na stronie internetowej www.straz.slupsk.pl i kmpspslupsk.bip.gov.pl.
Proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku mnożnik 1.0 x kwota bazowa (tj. 1873,84 zł) plus wysługa lat, z zastrzeżeniem - nie mniej niż 2.250,00 zł.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
!Ogłoszenie www.straz.slupsk.pl)!

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2953

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku

Udostępnił: Kazimierz Kusz

Komórka organizacyjna: Wydział ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 01.06.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×