Archiwum Państwowe w Elblągu z/s w Malborku

Ogłoszenie o naborze nr 10368ARCHIWALNE z dnia 20.04.2017 r.

  • Oferty do
    25

    kwietnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    nabór w toku
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: obsługi sekretarsko-kancelaryjnej, spraw administracyjno-gospodarczych, spraw osobowych

Dział Administracyjno-Finansowy



Miejsce wykonywania pracy:

Malbork

Adres urzędu:

Archiwum Państwowe w Elblągu z siedzibą w Malborku, ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork

WARUNKI PRACY

Praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy, biurowa, siedząca. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner). Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających prace osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym. W budynku brak wind. Możliwość narażenia na czynniki biologiczne: grzyby, roztocza kurzu.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie kancelarii Archiwum w celu zapewnienia właściwego obiegu pism w urzędzie
  • Prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych w celu zabezpieczenia spraw związanych z zarządzaniem pomieszczeniami Archiwum. Opieka nad majątkiem Archiwum
  • Prowadzenie dokumentacji w zakresie środków trwałych i wyposażenia będących na stanie (tzw. księgi inwentarzowej). Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pozyskiwania i likwidowania środków trwałych. Obsługa programu ewidencji majątku
  • Prowadzenie spraw zakupów materiałów bieżących, środków trwałych, dostaw i usług
  • Nadzór nad sprawami BHP i p.poż. w Archiwum.
  • Dokonywanie czynności wynikających z nawiązania, trwania i ustania stosunku pracy z pracownikiem Archiwum

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Dobra znajomość MS Office (Word, Excell)
  • Znajomość Kodeksu Pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Znajomość zasad funkcjonowania kancelarii, odporność na stres
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 25.04.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Elblągu z/s w Malborku, ul. Starościńka 1, 82-200 Malbork.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2493

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Elblągu z/s w Malborku

Udostępnił: Ewa Penca

Komórka organizacyjna: Dział Administracyjno-Finansowy

Wprowadzono: 20.04.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×