Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie
Ogłoszenie o naborze nr 25090ARCHIWALNE z dnia 06.04.2018 r.
-
Oferty do
16
kwietnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
w Sekcji ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych
Kościerzyna
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie
ul. Traugutta 6
83-400 Kościerzyna
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- obsługa programu magazyn i wyposażenie
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej wyposażenia i środków trwałych
- obsługa programu finansowo – księgowego
- sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym
- prowadzenie rejestru faktur
- rozliczanie podróży służbowych
- archiwizacja dokumentów
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność nawiązywania kontaktów
- dyspozycyjność i komunikatywność
- biegłość w posługiwaniu się urządzeniami biurowymi
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia
- kopie świadectw pracy
- kopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach
- rekomendacje lub opinie z miejsc pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.04.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie
ul. Traugutta 6
83-400 Kościerzyna
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Na kopercie proszę dopisać „Oferta pracy na stanowisko inspektora w Sekcji ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych”. W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Proponowane wynagrodzenie: 2600 zł brutto. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku ofert złożonych drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania). Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów. Proces naboru składa się z trzech etapów:
- weryfikacji ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
- testu wiedzy,
- rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.