Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni

Ogłoszenie o naborze nr 13659ARCHIWALNE z dnia 29.07.2017 r.

  • Oferty do
    11

    sierpnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: finansowych

w Sekcji ds. Finansowych



Miejsce wykonywania pracy:

Gdynia

Adres urzędu:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni
ul. Władysława IV 12/14
81-353 Gdynia

WARUNKI PRACY

- praca biurowo- administracyjna w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30, nie związana z wysiłkiem fizycznym, w siedzibie urzędu, na III piętrze budynku Komendy (brak windy); - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; - naturalne i sztuczne oświetlenie; - narzędzia i materiały pracy – komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner, fax.

ZAKRES ZADAŃ

  • wykonywanie całokształtu zadań dotyczących rozliczania płac pracowników cywilnych i funkcjonariuszy z uwzględnieniem należności oraz potrąceń wynikających z przepisów szczegółowych w tych zakresach;
  • kompletowanie dokumentacji niezbędnej do naliczania wszelkich należności uposażenia oraz potrąceń z uposażenia
  • prowadzenie kart wynagrodzeń, kart chorobowych oraz dokumentacji wypłat zasiłków chorobowych, itp.
  • wykonywanie przelewów na konta indywidualne pracowników oraz odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych
  • naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne oraz prowadzenie obowiązującej dokumentacji
  • wystawianie stosownych zaświadczeń z zakresu prowadzonych spraw
  • sporządzanie dokumentacji księgowej dotyczącej płac stosownie do przepisów i instrukcji wewnętrznych oraz poleceń jednostki nadrzędnej

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie /wyższe ekonomiczne lub administracyjne
  • Obsługa programów finansowo – księgowych i płacowych
  • Posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: w pracy w księgowości lub kadrach
  • znajomość naliczania płac, podatków i składek ZUS (Płatnik)
  • znajomość rachunkowości zarządczej;
  • znajomość ustawy o PSP, ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych
  • bardzo dobra umiejętność posługiwania się komputerem w zakresie programów finansowo-księgowych: Płatnik, Progman Płace, MS Office (Word, Excel) oraz urządzeniami biurowymi
  • rzetelność i dokładność
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • wysoka etyka zawodowa i kultura osobista
  • samodzielność i komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zdobyte doświadczenie ukończonych kursów oraz szkoleń przydatnych na w/w stanowisku
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.08.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni
    81-353 Gdynia, ul. Władysława IV 12/14
    z dopiskiem – „Rekrutacja do Sekcji Finansowej”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie z napisem „Rekrutacja do Sekcji Finansowej” zamieścić imię i nazwisko, nr PESEL w Sekcji ds. Organizacyjno- Kadrowych tutejszej Komendy (pok. 321, III p.) w godz. 8°° – 14°° od poniedziałku do piątku, osobiście lub drogą pocztową na w/w adres w terminie do dnia 11.08.2017 r.

Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu dokumentów do Komendy, a nie data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

- Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w dwóch etapach:
I – ocena złożonych dokumentów;
II – rozmowa kwalifikacyjna.

Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą informowane. W tym celu prosimy o podanie w składanych ofertach numeru telefonu kontaktowego i e-mail.

Oferty pracy kandydatów nie wyłonionych w naborze podlegają komisyjnemu zniszczeniu po zakończeniu naboru.

Wszystkie informacje zamieszczone będą na stronie internetowej komendy www.kmpsp.gdynia.pl.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 58 660-23-20.



Liczba odwiedzin: 3372

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni

Udostępnił: Joanna Bernaszuk

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych

Wprowadzono: 29.07.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×