Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gdyni

Ogłoszenie o naborze nr 9108ARCHIWALNE z dnia 14.03.2017 r.

  • Oferty do
    24

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: administrowania zasobami oraz promowania obronności

Wydział Rekrutacji



Miejsce wykonywania pracy:

Gdynia

Adres urzędu:

WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W GDYNI
UL. PUŁASKIEGO 7
81-368 GDYNIA

WARUNKI PRACY

Praca głównie w siedzibie urzędu (również poza urzędem), na terenie administrowanym przez WKU w Gdyni, tj. miast: Gdynia i Sopot oraz powiatów: kartuskiego, puckiego i wejherowskiego. Utrudniony dostęp do budynku i pomieszczeń biurowych (schody, brak podjazdu, wejście zamykane domofonem wysoko usytuowanym). Praca na trzecim piętrze, brak windy. Toalety nieprzystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca przy monitorze. Narzędzia pracy: komputer, urządzenia biurowe.

ZAKRES ZADAŃ

  • przygotowanie dokumentacji kandydatów do służby wojskowej;
  • promowanie obronnościi, służby wojskowej na administrowanym terenie;
  • czynne uczestniczenie w kwalifikacji;
  • obsługa interesantów w zakresie zadań;
  • opracowanie i sporządzanie sprawozdań, analiz, itp.;
  • utrzymanie w aktualności ewidencji wojskowej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
  • Znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP;
  • Znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego;
  • Znajomość aktów prawnych dotyczących form służby wojskowej;
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z zapisem ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. nr 182, poz. 1228 ze zm.);
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Komunikatywność;
  • Umiejętność biegłej obsługi sprzętu biurowego oraz pracy na komputerze;
  • Brak przeciwwskazań do nadania pracowniczego przydziału mobilizacyjnego;
  • Umiejętność działania w sytuacji stresowej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Znajomość zasad pracy w resorcie obrony narodowej.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z zapisem ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. nr 182, poz. 1228 ze zm.);
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.03.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W GDYNI
    UL. PUŁASKIEGO 7
    81-368 GDYNIA

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie/ dostarczenie w terminie kompletu dokumentów, oświadczeń własnoręcznie podpisanych. W przypadku ofert nadesłanych pocztą liczy się data wpływu oferty do urzędu. Oferty złożone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, o czym zostaną poinformowani telefonicznie. Nabór jest trzy etapowy: 1)weryfikacja formalna złożonych ofert, 2) test z wiedzy z przepisów zawartych w wymaganiach niezbędnych, 3) rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci mają możliwość osobistego odbioru dokumentów aplikacyjnych po zakończonym naborze w ciągu dwóch tygodni od ogłoszenia wyniku naboru. Nie odebrane oferty zostaną zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 261 263783 w. 260 lub 263



Liczba odwiedzin: 4476

Wytworzył/odpowiada: Komendant

Jednostka organizacyjna: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gdyni

Udostępnił: Jadwiga Makowska

Komórka organizacyjna: WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W GDYNI

Wprowadzono: 14.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×