Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gdyni

Ogłoszenie o naborze nr 26084ARCHIWALNE z dnia 21.04.2018 r.

  • Oferty do
    2

    maja

    2018

  • Wymiar etatu
    1/2
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Gdyni



Miejsce wykonywania pracy:

Gdynia

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Stryjska 25
81-506 Gdynia

WARUNKI PRACY

• Praca biurowa w siedzibie urzędu, od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach 7.30 do 15.30, z wykorzystaniem komputera (praca przy monitorze powyżej 4 godzin), i urządzeń biurowych. • Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym w pozycji siedzącej przy biurku. • Budynek może sprawiać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo - bariery architektoniczne: miejsce pracy usytuowane na I piętrze w budynku bez podjazdu dla wózków inwalidzkich i windy, wąskie schody i korytarze, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. • Sporadyczne wyjścia i wyjazdy służbowe np.: szkolenia

ZAKRES ZADAŃ

  • Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentacji finansowej.
  • Dekretowanie dowodów finansowych.
  • Analiza wykorzystania środków finansowych.
  • Sporządzanie sprawozdań finansowo-kadrowych oraz sprawozdań w układzie zadaniowym.
  • Kontrola wykorzystania środków finansowych.
  • Opracowywanie planów finansowych jednostki.
  • Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  • Przygotowywanie projektów procedur i przepisów wewnętrznych z zakresu spraw finansowych.
  • Obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa (TREZOR); PŁATNIK

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe • wykształcenie wyższe ekonomiczne, i co najmniej 3 lata praktyki w księgowości • ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 lat praktyki w księgowości • znajomość rachunkowości budżetowej • umiejętność sporządzania sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków i dochodów budżetowych oraz ich analiza • wpis do rejestru biegłych rewidentów • posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych • znajomość programów finansowo-księgowych • nieposzlakowana opinia • korzystanie z pełni praw publicznych • niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • staż pracy: 6 lat
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe • bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz od osób fizycznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o ubezpieczeniach społecznych • umiejętność biegłej obsługi komputera i oprogramowania komputerowego • umiejętność obsługi programu PŁATNIK, TREZOR, MS Office • umiejętność samodzielnego analitycznego myślenia • rzetelność i obowiązkowość • umiejętność pracy w zespole

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 02.05.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Stryjska 25
    81-506 Gdynia

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu lub listownie - decyduje data stempla pocztowego. Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 058 622-31-66



Liczba odwiedzin: 2617

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gdyni

Udostępnił: Elżbieta Malicka

Komórka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii

Wprowadzono: 21.04.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×