Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem

Ogłoszenie o naborze nr 3740ARCHIWALNE z dnia 21.09.2016 r.

  • Oferty do
    28

    września

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: kadr i szkolenia

w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia



Miejsce wykonywania pracy:

Wysokie Mazowieckie

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji
w Wysokiem Mazowieckiem

WARUNKI PRACY

Kontakt osobisty i telefoniczny z funkcjonariuszami i pracownikami innych komórek organizacyjnych urzędu. Stanowisko usytuowane jest na II piętrze budynku jednostki w pomieszczeniu biurowym. W budynku brak jest windy.

ZAKRES ZADAŃ

  • Przygotowywanie i prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i zakończeniem stosunku służby i pracy.
  • Koordynowanie prowadzonych postępowań skargowych, przygotowywanie sprawozdań oraz analiz dotyczących postępowań skargowych.
  • Przygotowywanie projektów zmian struktury organizacyjnej jednostki.
  • Kierowanie na badania profilaktyczne i okresowe policjantów i pracowników oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej.
  • Rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych oraz prowadzenie kompleksowej dokumentacji dot. procesu doskonalenia zawodowego policjantów i pracowników jednostki.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy w administracji
  • Znajomość przepisów postępowania administracyjnego.
  • Znajomość pragmatyki dotyczącej służby w Policji.
  • Znajomość przepisów prawa pracy.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracja lub prawo
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w komórce kadrowej
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność obsługi komputera

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.09.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem
    Zespół Prezydialny Kadr i Szkolenia
    ul. Ludowa 13
    18-200 Wysokie Mazowieckie

    z dopiskiem "ogłoszenie na stanowisko starszego inspektora"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Kandydaci zakwalifikowani o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni e-mailem (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mail).
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku wynosi nie mniej niż 1.873,84 zł brutto plus płatna wysługa lat.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 86 474 17 18



Liczba odwiedzin: 2512

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem

Udostępnił: Agnieszka Kossakowska

Komórka organizacyjna: Zespół Prezydialny, Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 21.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×