Komenda Miejska Policji w Suwałkach

Ogłoszenie o naborze nr 22711ARCHIWALNE z dnia 21.02.2018 r.

  • Oferty do
    7

    marca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: teleinformatyki

w Zespole Łączności i Informatyki



Miejsce wykonywania pracy:

Suwałki

Komenda Miejska Policji w Suwałkach
(budynek D)
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
16-400 Suwałki

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Suwałkach
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
16-400 Suwałki

WARUNKI PRACY

Praca o charakterze technicznym w zakresie teleinformatyki, praca administracyjno-biurowa, praca przy monitorze ekranowym, praca poza stanowiskiem pracy, wysiłek fizyczny, oświetlenie mieszane, bariery architektoniczne - bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, windy tylko w budynku głównym (budynek A), brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej

ZAKRES ZADAŃ

  • Wsparcie merytoryczne pracy jednostki w zakresie : zabezpieczanie nagrań z monitoringów na potrzeby prowadzonych postępowań, administracja monitoringami wewnętrznymi w PDOZ, KMP Suwałki, Niebieskim Pokoju, zabezpieczenie nagrań z kamer video oraz wszelkich rejestratorów nagrań, wykonywanie kopii zabezpieczonych nagrań
  • Wsparcie gospodarki materiałami eksploatacyjnymi do drukarek komputerowych (tusze, tonery, bębny) w tym planowanie zapotrzebowania, konserwacja, naprawa, wymiana oraz prowadzenie ewidencji tych materiałów
  • Wsparcie zarządzania systemami łączności przewodowej i bezprzewodowej użytkowanymi w KMP w Suwałkach i jednostkach podległych w tym : łączności radiowej, telefonicznej i telefaksowej, łączności na potrzeby systemów informatycznych (transmisja danych), łączności dyspozytorskiej
  • Prace kablowe na rzecz instalacji oraz utrzymania systemów łączności bezprzewodowej, łączności przewodowej oraz systemów informatycznych
  • Prowadzenie dokumentacji kancelaryjno – biurowej Zespołu Łączności i Informatyki
  • Wsparcie zarządzania sprzętem łączności przewodowej (prowadzenie dokumentacji techniczno - ewidencyjnej) w tym: telefoniczną centralą abonencką NeXspan 500, urządzeniami teletransmisyjnymi, siłownią telekomunikacyjną, agregatem prądotwórczym DS-40 Silent i innymi urządzeniami zasilającymi, aparatami telefonicznymi, sprzętem serwisowym
  • Wsparcie zarządzania sprzętem łączności bezprzewodowej (prowadzenie dokumentacji techniczno - ewidencyjnej) : stacja retransmisyjna UKF, radiotelefony stacjonarne, radiotelefony przewoźne, radiotelefony noszone, systemy antenowe, urządzenia zasilające, sprzęt serwisowy

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok przy utrzymaniu i zarządzaniu systemami łączności lub systemami informatycznymi
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie elektroniczne, informatyczne lub telekomunikacyjne
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w utrzymaniu i zarządzaniu sprzętem i systemami łączności w Policji
  • specjalistyczne szkolenia z zakresu łączności w Policji

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.03.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Suwałkach
    ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
    16-400 Suwałki

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy).
Przewidywane wynagrodzenie brutto: ok. 2248 zł plus dodatek z tytułu wysługi lat
Oferty przyjmowane będą od pn. do pt. w godz.: 8.00 - 15.00 w siedzibie urzędu w recepcji, lub proszę przesyłać listownie z dopiskiem "Nabór na stanowisko starszego inspektora - nr 22711").
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego).
Istnieje możliwość odbioru złożonych aplikacji w ciągu 3 m-cy od dnia publikacji wyników naboru.
Kandydat deklaruje iż spełnia wymogi co do uzyskania wymaganego na przedmiotowym stanowisku poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych (klauzula poufne). Uzyskanie pełni przydatności do zajmowania w/w stanowiska kandydat uzyskuje poprzez poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w efekcie którego wydane zostanie poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne.
Nie uzyskanie stosownego poświadczenia bezpieczeństwa równoznaczne jest z utratą kwalifikacji do zajmowania powyższego stanowiska.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2903

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Suwałkach

Udostępnił: Beata Zapolska

Komórka organizacyjna: Wydział Prezydialny, Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 21.02.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×