Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Ziemskiego Suwałki
Ogłoszenie o naborze nr 9676ARCHIWALNE z dnia 25.03.2017 r.
-
Oferty do
5
kwietnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: inspekcji i orzecznictwa
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Ziemskiego Suwałki
Suwałki
ul. Świerkowa 45 lok. 45, 16-400 Suwałki
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, wszczętych w wyniku działań kontrolnych,
- przygotowanie projektów rozstrzygnięć administracyjnych oraz projektów pism i zaświadczeń w prowadzonych sprawach
- obsługa Inspektoratu w zakresie przyjmowania zawiadomień o zamierzonym terminie rozpoczęcia budowy/robót budowlanych oraz zawiadomień o zakończeniu budowy/inwestycji
- prowadzenie rejestrów i ewidencji wynikajacych z przepisów Prawa budowlanego
- działalność inspekcyjno-kontrolna : oględziny, kontrole budów , kontrole utrzymania obiektów budowlanych, w zakresie zgodności z przepisami Pb
- przygotowywanie dokumentacji do Archiwum
- inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadoru Budowlanego
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie techniczne w dziedzinie budownictwa
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w prowadzeniu postępowań administracyjnych
- znajomośc przepisów ustawy Prawa budowlanego i Kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejetność stosowania przepisów w praktyce
- umiejetność analitycznego myślenia
- komunikatywność i umiejetność pracy w zespole
- kultura osobista
- odporność na stres
- umiejetność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe budowlane
- doświadczenie zawodowe: 1 rok prowadzeniu postępowań administracyjnych
- uprawnienia budowlane
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia uprawnień budowlanych
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 05.04.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Ziemskiego Suwałki
ul.Świerkowa 45 lok. 45
16-400 Suwałki
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej .
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać na adres j.w w zamkniętych kopertach z dopiskiem " OFERTA NA STANOWISKO INSPEKTORA"
Oferty przesłane droga elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty złożone po tym terminie lub nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci , którzy spełnili wymagania niezbędne, zostaną o tym poinformowani, poprzez zaproszenie do udziału w kolejnym etapie naboru. O terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnego etapu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie - telefonicznie .
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru z wyłączeniem oryginałów dokumentów urzędowych, które zostaną odesłane kandydatom.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 87 563 10 00 lub w siedzibie Inspektoratu.