Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu

Ogłoszenie o naborze nr 9677ARCHIWALNE z dnia 27.03.2017 r.

  • Oferty do
    6

    kwietnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: kancelarii tajnej

Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych



Miejsce wykonywania pracy:

Wałbrzych

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji
w Wałbrzychu
ul. Mazowiecka 2
58-300 Wałbrzych

WARUNKI PRACY

Praca biurowa w jednozmianowym, ośmiogodzinnym systemie pracy. Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Praca na drugim piętrze. Brak wind i podjazdów.

ZAKRES ZADAŃ

  • Przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych oraz prowadzenie urządzeń ewidencyjnych w postaci: rejestru dzienników książek ewidencyjnych i teczek, dziennika ewidencji, książki doręczeń przesyłek miejscowych, rejestru pakowania, kart zapoznania się z dokumentami oznaczonymi klauzulami „tajne” i „ściśle tajne”.
  • Kompletowanie dokumentów oraz przygotowywanie akt w celu przekazania do składnicy akt lub do brakowania.
  • Przekazywanie lub udostępnianie za pokwitowaniem dokumentów niejawnych do właściwych jednostek lub komórek organizacyjnych dla pracowników oraz sprawowanie bieżącej kontroli postępowania z tymi dokumentami, a także egzekwowania ich zwrotu.
  • Zwracanie wykonawcom dokumentów w celu ich uzupełnienia w przypadkach gdy nie spełniają określonych wymogów.
  • Odnotowywanie na dokumentach zawierających informacje niejawne oraz w urządzeniach ewidencyjnych zmiany lub zniesienia klauzuli tajności.
  • Rozliczanie wszystkich pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych.
  • Nadzorowanie terminowego składania przez funkcjonariuszy oświadczeń majątkowych. Gromadzenie i rejestrowanie oświadczeń majątkowych kadry kierowniczej Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata praca kancelaryjno-biurowa
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą „ściśle tajne”
  • umiejętność obsługi oprogramowania biurowego MS Office, MS Word, MS Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1167)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.04.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji
    w Wałbrzychu
    ul. Mazowiecka 2
    58-300 Wałbrzych
    Wydział Kadr i Szkolenia i Prezydialny
    (pierwsze piętro, pokój 126)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

1. Umowa o pracę.
2. Proponowane wynagrodzenie 2.527,62 zł (brutto) plus prawo do dodatku z tytułu wysługi lat do 20% stawki wynagrodzenia zasadniczego.
3. Wymagania zawarte w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy.
4. Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne lub przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Decyduje data stempla pocztowego. Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
5. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne, zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie.
6. Warunkiem zatrudnienia na przedmiotowym stanowisku jest pozytywne zakończenie postępowania sprawdzającego skutkujące wydaniem kandydatowi poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych.
7. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 74-842-02-07 lub 74-842-05-19.
8. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3005

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu

Udostępnił: Ewa Liberek

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr I Szkolenia i Prezydialny

Wprowadzono: 27.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×