Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Ziemskiego Suwałki

Ogłoszenie o naborze nr 4346ARCHIWALNE z dnia 08.10.2016 r.

  • Oferty do
    20

    października

    2016

  • Wymiar etatu
    0,40
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Nabór otwarty dla cudzoziemców

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

do spraw: finansowo-księgowych

w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego Powiatu Ziemskiego Suwałki



Miejsce wykonywania pracy:

Suwałki

Adres urzędu:

ul. Świerkowa 45 lok. 45
16-400 Suwałki

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa. Praca przy komputerze. Możliwe wyjazdy służbowe w celach szkoleniowych. Budynek w pełni przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie rachunkowości jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • realizacja zadań z zakresu inwentaryzacji mienia inspektoratu;
  • prowadzenie gospodarki finansowej, w tym sporządzanie planów finansowych oraz niezbędnych zmian w tym zakresie;
  • opracowanie projektu budżetu;
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
  • sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych oraz dla potrzeb GUS i służby cywilnej;
  • sporządzanie rocznego bilansu jednostki oraz rachunku zysków i strat;
  • sporządzanie dokumentacji płacowej i naliczanie płac, przygotowanie przelewó dot. wypłat z list płac;
  • prowadzenie spraw z zakresu ZUS oraz US - rozliczanie podatku dochodowego pracowników;
  • wykonywanie innych niewymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez PINB należą do kompetencji głównego księgowego

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie - średnie ekonomiczne: ukończenie średniej, policealnej/pomaturalnej szkoły ekonomicznej przy jednoczesnym spełnieniu wymogu posiadania co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości; lub - wyższe ekonomiczne: ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych przy jednoczesnym spełnieniu wymogu posiadania co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości; lub - wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów; lub - certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów
  • znajomość przepisów dotyczących rachunkowości i finansów publicznych, służby cywilnej;
  • nieskazanie za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnegp, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • umiejętność obsługi programu Płatnik
  • umiejętność obsługi programu SJO Bestia
  • umiejętność obsługi programu WF-FAKiR Finanse i księgowość

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o nieskazaniu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnegp, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.10.2016
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Ziemskiego Suwałki ul. Świerkowa 45 , lok. 45, 16-400 Suwałki

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać na adres j.w. w zamkniętych kopertach z dopiskiem "OFERTA NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO " Oferty złożone po tym terminie lub nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane . Kandydaci zakwalifikowani przez komisję rekrutacyjną zostaną zawiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Szczegóły informacji udziela Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego Powiatu Ziemskiego Suwałki, tel. 87 563 1000.



Liczba odwiedzin: 2789

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Ziemskiego Suwałki

Udostępnił: Wiesława Arasimowicz

Komórka organizacyjna: PINBPZ Suwałki

Wprowadzono: 08.10.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×