Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Hajnówce
Ogłoszenie o naborze nr 58039ARCHIWALNE z dnia 28.11.2019 r.
-
Oferty do
9
grudnia
2019
-
Wymiar etatu
1/2
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
księgowy
do spraw: księgowo- finansowych
organizacyjno-administracyjna
Hajnówka
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W HAJNÓWCE
UL. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 10, LOKAL NR 49
17-200 HAJNÓWKA, POWIAT HAJNOWSKI
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych oraz rozliczanie z przeprowadzonych czynności finansowych realizowanych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
- Monitorowanie i egzekwowanie realizacji ustanowionego budżetu.
- Obsługa systemów komputerowych w zakresie księgowości.
- Sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych i statystycznych oraz terminowe ich przekazywanie.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
- Obsługa księgowa ZFŚS.
- Sporządzanie i prowadzenie ewidencji not odsetkowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- staż pracy: co najmniej 3 lata w samodzielnej księgowości budżetowej
- Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych.
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej.
- Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych oraz finansowo-księgowych: Płatnik, Info- System prod. Groszek.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata pracy w jednostce sektora finansów publicznych.
- umiejętność pracy w zespole
- odporność na stres i komunikatywność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 09.12.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W HAJNÓWCE
UL. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 10, LOKAL NR 49
17-200 HAJNÓWKA, POWIAT HAJNOWSKI.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: ROMUALD WOŁKOWYCKI - POWIATOWY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO W HAJNÓWCE UL. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 10, LOKAL NR 49 17-200 HAJNÓWKA, POWIAT HAJNOWSKI
- Kontakt do inspektora ochrony danych: KRYSTYNA ANDRZEJUK - INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO W P.I.N.B. W HAJNÓWCE UL. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 10, LOKAL NR 50 17-200 HAJNÓWKA, POWIAT HAJNOWSKI
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Dane zostaną przetwarzane przez Administratora Danych Osobowych - Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Hajnówce.
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wszelkie Informacje dostępne są pod nr tel. (85) 682 49 41