Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu

Ogłoszenie o naborze nr 17684ARCHIWALNE z dnia 08.11.2017 r.

  • Oferty do
    21

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    1/2
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: administrator systemów informatycznych

Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu



Miejsce wykonywania pracy:

Tarnobrzeg

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu ul. 1 Maja 2, 39-400 Tarnobrzeg

WARUNKI PRACY

Jednozmianowy system pracy. Praca związana z wysiłkiem fizycznym i wyjazdami w teren, przy monitorze ekranowym, naturalne i sztuczne oświetlenie, na wysokości do 3 m., obsługa uprzędzeń teleinformatycznych zasilanych prądem zmiennym 230 V. Stałe miejsce pracy znajduje się w budynku nie przystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak odpowiednio dostosowany toalet, brak podjazdów, podjazd jest tylko na zewnątrz głównego budynku.

ZAKRES ZADAŃ

  • • administracja policyjnych sieci i systemów informatycznych,
  • • administracja stanowisk Opracowywania Dokumentów Niejawnych,
  • • administracja systemów rejestracji rozmów audio i monitoringu wizyjnego,
  • • wykonywanie instalacji i re-instalacji oprogramowania.
  • • wykonywanie przeglądów konserwacyjnych oraz napraw sprzętu i urządzeń informatycznych,
  • • pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów sprzętowych i systemowych dotyczących użytkowanego oprogramowania oraz opracowywanie stosownych procedur, instrukcji i zaleceń.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie informatyczne
  • staż pracy: 2 lata
  • • staż pracy w branży informatycznej lub telekomunikacyjnej, min. 2 lata,
  • • doświadczenie w administrowaniu systemami informatycznymi,
  • • dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows,
  • • dobra znajomość zasad konfiguracji oraz zarządzania aktywnymi urządzeniami sieciowymi,
  • • dobra znajomość zagadnień w zakresie budowy i instalacji elementów sieci teleinformatycznych,
  • • prawo jazdy kat. B,
  • • zamieszkanie: powiat tarnobrzeski,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe informatyczne
  • • dyspozycyjność,
  • • znajomość obsługi programów grafiki rastrowej i wektorowej,
  • • umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole,
  • • umiejętność i chęć samodoskonalenia zawodowego,

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • kopia dowodu osobistego, książeczki wojskowej i prawa jazdy,
  • • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • • zaświadczenia potwierdzające ukończenie kursów zawodowych,
  • • oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie,
  • • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • • życiorys i list motywacyjny
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, świadectwa pracy, opinie) lub oświadczenie zainteresowanego kandydata (w przypadku aktualnego zatrudnienia)

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.11.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu ul. 1 Maja 2, 39-400 Tarnobrzeg

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

telefon; 15 851 3201 lub 15 851 3360



Liczba odwiedzin: 3269

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu

Udostępnił: Andrzej Barnaś

Komórka organizacyjna: Wydział Wspomagający

Wprowadzono: 08.11.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×