Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu
Ogłoszenie o naborze nr 17684ARCHIWALNE z dnia 08.11.2017 r.
-
Oferty do
21
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1/2
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: administrator systemów informatycznych
Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu
Tarnobrzeg
Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu ul. 1 Maja 2, 39-400 Tarnobrzeg
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- • administracja policyjnych sieci i systemów informatycznych,
- • administracja stanowisk Opracowywania Dokumentów Niejawnych,
- • administracja systemów rejestracji rozmów audio i monitoringu wizyjnego,
- • wykonywanie instalacji i re-instalacji oprogramowania.
- • wykonywanie przeglądów konserwacyjnych oraz napraw sprzętu i urządzeń informatycznych,
- • pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów sprzętowych i systemowych dotyczących użytkowanego oprogramowania oraz opracowywanie stosownych procedur, instrukcji i zaleceń.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie informatyczne
- staż pracy: 2 lata
- • staż pracy w branży informatycznej lub telekomunikacyjnej, min. 2 lata,
- • doświadczenie w administrowaniu systemami informatycznymi,
- • dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows,
- • dobra znajomość zasad konfiguracji oraz zarządzania aktywnymi urządzeniami sieciowymi,
- • dobra znajomość zagadnień w zakresie budowy i instalacji elementów sieci teleinformatycznych,
- • prawo jazdy kat. B,
- • zamieszkanie: powiat tarnobrzeski,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe informatyczne
- • dyspozycyjność,
- • znajomość obsługi programów grafiki rastrowej i wektorowej,
- • umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole,
- • umiejętność i chęć samodoskonalenia zawodowego,
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- • kopia dowodu osobistego, książeczki wojskowej i prawa jazdy,
- • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- • zaświadczenia potwierdzające ukończenie kursów zawodowych,
- • oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie,
- • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- • życiorys i list motywacyjny
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, świadectwa pracy, opinie) lub oświadczenie zainteresowanego kandydata (w przypadku aktualnego zatrudnienia)
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.11.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu ul. 1 Maja 2, 39-400 Tarnobrzeg
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
telefon; 15 851 3201 lub 15 851 3360