Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu

Ogłoszenie o naborze nr 61958ARCHIWALNE z dnia 04.03.2020 r.

  • Oferty do
    14

    marca

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: ochrona systemów i sieci teleinformatycznych, administracja bezpieczeństwa informacji, wprowadzanie danych do bazy KSIP

Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych i Kancelaria Tajna



Miejsce wykonywania pracy:

Tarnobrzeg

Adres urzędu:

39-400 Tarnobrzeg ul. 1 Maja 2

WARUNKI PRACY

-praca administracyjno-biurowa, -praca jednozmianowa, -praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, -naturalne i sztuczne oświetlenie, -obsługa urządzeń biurowych, -praca w pozycji siedzącej Stanowisko pracy usytuowane na drugim piętrze, wejście główne posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek jest wyposażony w windę.

ZAKRES ZADAŃ

  • ustalanie wymagań bezpieczeństwa, opracowywanie dokumentacji, procedur, instrukcji i zaleceń oraz standaryzacja systemów i urządzeń teleinformatycznych do przetwarzania i wytwarzania informacji niejawnych oraz danych osobowych
  • przestrzeganie stosowania środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych i wytwarzanych informacji niejawnych oraz danych
  • nadzór nad wdrażaniem i eksploatacją oraz zapewnienie bezpieczeństwa sprzętu do wykorzystywanych systemów teleinformatycznych
  • monitorowanie bezpieczeństwa
  • okresowe przeglądy ryzyka i analizowanie skuteczności zabezpieczeń
  • sporządzanie zbiorczych raportów o stanie bezpieczeństwa przetwarzanych informacji niejawnych oraz danych osobowych w komórkach organizacyjnych
  • przeprowadzanie szkoleń i podnoszenie świadomości użytkowników w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz danych osobowych wytwarzanych i przetwarzanych w systemach i sieciach teleinformatycznych
  • wyjaśnianie i reagowanie na incydenty naruszenia bezpieczeństwa
  • odpowiedzialność za jakość i terminowość wprowadzanych danych do bazy KSIP /Krajowy System Informacji Policji/, rejestracja informacji o przestępstwie
  • rejestrowanie,weryfikowanie,modyfikowanie i usuwanie informacji o osobach, pojazdach, dokumentach,rzeczach w bazie KSIP w celu rzetelnego gromadzenia danych oraz udzielania informacji
  • dokonywanie sprawdzeń osób, pojazdów, dokumentów i rzeczy w bazie KSIP
  • rejestrowanie,weryfikowanie,modyfikowanie i usuwanie informacji o osobach, pojazdach, dokumentach,rzeczach w bazie PSI /Policyjny System Informacyjny/
  • dokonywanie sprawdzeń w bazie KCIK /Krajowe Centrum Informacji Kryminalnych/
  • przetwarzanie informacji w Systemie Analitycznym w celu przygotowania danych do sporządzania raportów, analiz, typowań lub zestawień
  • wprowadzanie i weryfikacja do systemu ERCDŚ /Elektroniczny Rejestr Czynności Dochodzeniowo-Śledczych/
  • dokonywanie sprawdzeń w bazach poza policyjnych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie informatyczne
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, kodeks pracy, o służbie cywilnej, o ochronie danych osobowych
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sporawdzajacego
  • organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe informatyczne
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat na stanowisku o podobnym zakresie zadań

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 14.03.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    39-400 Tarnobrzeg
    ul. 1 Maja 2

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji tel. 15 8513305
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Naczelnik Wydziału Wspomagającego tel. 158513201
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Wydział Wspomagajacy
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

tel. do kontaktu 15 8513360

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3383

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu

Udostępnił: Beata Wiącek

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 04.03.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×