Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Rzeszowie

Ogłoszenie o naborze nr 10207ARCHIWALNE z dnia 14.04.2017 r.

  • Oferty do
    28

    kwietnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: obsługi prawnej

w Wydziale Prawnym



Miejsce wykonywania pracy:

Rzeszów

Adres urzędu:

ul. Hanasiewicza 21
35-103 Rzeszów

WARUNKI PRACY

Zadania realizowane w siedzibie Inspektoratu, współpraca z jednostkami zewnętrznymi, praca umysłowa, pod presją czasu, kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym. Praca administracyjno - biurowa przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy. Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek dwukondygnacyjny bez windy z podjazdami, pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób poruszających się na wózkach. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie spraw związanych z postępowaniami odwoławczymi od decyzji administracyjnych o nałożeniu kary pieniężnej,
  • przygotowywanie projektów decyzji, postanowień w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez Inspektorat,
  • opracowywanie projektów wniosków do właściwych organów o wszczęcie postępowań,
  • weryfikacja pod względem formalno - prawnym projektów decyzji administracyjnych sporządzanych przez inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego,
  • prowadzenie spraw związanych ze składanymi do Inspektoratu skargami i wnioskami w rozumieniu działu VIII kodeksu postępowania administracyjnego oraz petycjami w rozumieniu ustawy o petycjach,
  • bieżąca analiza przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań realizowanych przez Inspektorat.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej
  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu wykroczeń, kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia, ustawy prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, ustawy o finansach publicznych
  • znajomość przepisów ustawy o transporcie drogowym, ustawy o czasie pracy kierowców, ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych
  • umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Word)
  • umiejętność formułowania pisemnych wypowiedzi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: na stanowisku realizującym zadania z zakresu obsługi prawnej w administracji publicznej
  • znajomość języka obcego angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego na poziomie średniozaawansowanym w mowie i w piśmie

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.04.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Rzeszowie
    ul. Hanasiewicza 21
    35-103 Rzeszów
    (pokój 201 - sekretariat)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu. Oferty przesłane drogą elektroniczną, które nie zostały opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub zostały dostarczone faksem lub zostały dostarczone po terminie lub niespełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatek/kandydatów spełniających wymagania formalne opublikowana zostanie na stronie internetowej Inspektoratu (www.witd.rzeszow.pl) w zakładce „Praca/Ogłoszenia”. Kandydatki/kandydaci ubiegający się o zatrudnienie zostaną powiadomieni pisemnie (poprzez e-mail) lub telefonicznie o zakwalifikowaniu albo niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru.
List motywacyjny i oświadczenia składane przez kandydatkę/kandydata muszą być własnoręcznie podpisane.
Oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru będą możliwe do odebrania za pokwitowaniem w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania ogłoszenia o wyniku naboru. Po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Przewidywane wynagrodzenie około 2 500 zł brutto.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: (17) 850-46-76.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922) jest: Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego.



Liczba odwiedzin: 3265

Wytworzył/odpowiada: Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Rzeszowie

Udostępnił: Monika Międlar

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko ds. kadr

Wprowadzono: 14.04.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×