Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Rzeszowie
Ogłoszenie o naborze nr 25231ARCHIWALNE z dnia 11.04.2018 r.
-
Oferty do
19
kwietnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: obsługi finansowo - księgowej
w Wydziale Finansowo - Księgowym
Rzeszów
ul. Hanasiewicza 21
35-103 Rzeszów
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- obsługa finansowo - księgowa w zakresie dochodów i wydatków budżetowych związanych z działalnością Inspektoratu,
- prowadzenie spraw związanych z rejestrowaniem, dekretowaniem i wprowadzaniem dokumentów księgowych do programu finansowo – księgowego,
- przygotowywanie danych do zbiorczych sprawozdań finansowych w okresach miesięcznych, kwartalnych i rocznych oraz w miarę potrzeb,
- prawidłowe i terminowe rozliczanie się z należności i zobowiązań pieniężnych,
- współdziałanie w prowadzeniu spraw związanych z windykacją dochodów budżetowych, między innymi w zakresie prowadzenia dokumentacji i rozliczeń finansowych, wystawiania upomnień, wystawiania tytułów wykonawczych, współdziałanie z urzędami skarbowymi i innymi organami w zakresie postępowania egzekucyjnego,
- rozliczanie inspektorów z pobieranych podczas kontroli drogowych kar pieniężnych i druków ścisłego zarachowania stanowiących dowód uiszczenia kary,
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją i dystrybucją druków ścisłego zarachowania, w tym spraw związanych z postępowaniem mandatowym (ewidencjonowaniem i rozliczaniem mandatów karnych),
- prowadzenie spraw związanych z procedurą przyznawania ulg w spłacie nałożonych kar pieniężnych, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- wystawianie przelewów i rozliczeń z bankami,
- prowadzenie kasy Inspektoratu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania służby cywilnej i administracji publicznej
- Wiedza z zakresu księgowości, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej
- Znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- Umiejętność biegłej obsługi komputera
- Umiejętność poprawnego i logicznego formułowania pisemnych wypowiedzi
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowisku realizującym zadania z zakresu księgowości państwowej jednostki budżetowej
- kurs kasjerski
- systematyczność, dokładność, terminowość
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentu potwierdzającego odbycie kursu kasjerskiego
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.04.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Rzeszowie
ul. Hanasiewicza 21
35-103 Rzeszów
(pokój 201 - sekretariat)
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu. Oferty przesłane drogą elektroniczną, które nie zostały opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub zostały dostarczone faksem lub zostały dostarczone po terminie lub niespełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatek/kandydatów spełniających wymagania formalne opublikowana zostanie na stronie internetowej Inspektoratu (www.witd.rzeszow.pl) w zakładce „Praca/Ogłoszenia”. Kandydatki/kandydaci ubiegający się o zatrudnienie zostaną powiadomieni pisemnie (poprzez e-mail) lub telefonicznie o zakwalifikowaniu albo niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru.
List motywacyjny i oświadczenia składane przez kandydatkę/kandydata muszą być własnoręcznie podpisane.
Oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru będą możliwe do odebrania za pokwitowaniem w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania ogłoszenia o wyniku naboru. Po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Przewidywane wynagrodzenie około 2 400 zł brutto.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: (17) 850-46-76.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922) jest: Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego.