Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie

Ogłoszenie o naborze nr 50531ARCHIWALNE z dnia 06.07.2019 r.

  • Oferty do
    16

    lipca

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: przygotowywania i realizacji inwestycji i remontów

w Wydziale Inwestycji i Remontów



Miejsce wykonywania pracy:

Rzeszów

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
ul. Dąbrowskiego 30
35-036 Rzeszów

WARUNKI PRACY

Ośmiogodzinny system pracy. Budynek nieprzystosowany jest dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim: brak wind, brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak podjazdów, podjazd tylko na zewnątrz głównego budynku. Praca w terenie, również w trudnych warunkach środowiskowych, polegająca na nadzorze nad realizacją prac inwestycyjnych i remontowych. Kilka razy w miesiącu kontakt z organami administracji rządowej i samorządowej w celu uzyskania dokumentacji związanej z procesem realizacji inwestycji i remontów, tj. pozwoleń, decyzji, warunków.

ZAKRES ZADAŃ

  • Sporządzanie programów inwestycji dla nowych zadań inwestycyjnych oraz programów funkcjonalno - użytkowych dla dużych zadań remontowych wraz z szacunkową wyceną kosztów w celu wprowadzenia inwestycji do planu inwestycyjnego jednostki;
  • Opracowywanie dokumentów przygotowujących inwestycje i remonty w celu uzyskania decyzji administracyjnych wydawanych przez organy administracji państwowej i samorządowej, poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych;
  • Przygotowywanie dokumentacji do procedury przetargowej na projektowanie i wykonawstwo robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych i remontowych (wniosek, wyliczenie wartości zamówienia, projektu umowy, opisu przedmiotu zamówienia, opis warunków stawianych wykonawcy) w celu prawidłowego przeprowadzenia procedury przetargowej;
  • Opracowywanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla zadań remontowych, które nie wymagają opracowania dokumentacji projektowej w celu ustalenia kosztów robót;
  • Współpraca z projektantami oraz przedstawicielami służb KWP, KGP podczas opracowywania projektów zadań inwestycyjnych i remontowych w celu uzyskania opracowania spełniającego oczekiwania użytkownika;
  • Udział w pracach komisji przetargowych rozstrzygających postępowania dotyczące zadań inwestycyjnych i remontowych w celu dokonania oceny ofert pod względem zawartości merytorycznej oraz udzielenia wyjaśnień w kontaktach z oferentami;
  • Udział w przeglądach nieruchomości i przygotowywanie opisów niezbędnych robót remontowych wraz z szacunkową wyceną w celu określenia stanu technicznego nieruchomości i uwzględnienia prac remontowych w prowadzonych pracach planistycznych
  • Przygotowanie materiałów do wniosków dotyczących środków z funduszy unijnych w celu przygotowania wniosku o przyznanie dofinansowania

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe techniczne budowlane
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata w pracy w wykonawstwie na budowie oraz nadzór inwestycyjny
  • Przeszkolenie w zakresie kosztorysowania robót budowlanych
  • Uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej upoważniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
  • Znajomość przepisów ustaw: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
  • Znajomość rozporządzenia Ministra Polityki i Pracy Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Znajomość przepisów dotyczących Policji, ochrony informacji niejawnych, policyjnych izb zatrzymanych, magazynów, strzelnic, wytycznych w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych
  • Umiejętności negocjacyjne oraz umiejętność współpracy z zespołami ludzkimi
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Komunikatywność i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy przy przygotowywaniu zadań inwestycyjnych i remontowych w administracji publicznej
  • Znajomość obsługi programu kosztorysującego
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym
  • Zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzające przeszkolenie w zakresie kosztorysowania robót budowlanych
  • Kopie dokumentów potwierdzające uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej upoważniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego w przypadku posiadania takiego doświadczenia
  • Oświadczenie wyrażające zgodę na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.07.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów
    Wydział Kadr i Szkolenia
    budynek A, II piętro, pokój 203

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art.13 ogólnego rozporządzania o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, że:

1)       Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów;

2)       Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na stanowisko pracy na podstawie  Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej;

3)       podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu Pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej)  jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej;

4)       jeżeli w dokumentach zostaną podane dodatkowe dane, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie. Zgodę w ten sposób wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie;

5)       Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu może zatrudnić na tym samym stanowisku  inną osobę spośród kandydatów, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji;

6)       odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, w wyjątkowych, uzasadnionych sytuacjach mogą być podmioty uprawnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmioty działające na zlecenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie w zakresie realizacji procesu rekrutacji;

7)       przysługuje Pani/Panu prawo do:

a)       żądania dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;

b)       sprostowania swoich danych na podstawie art.16 RODO

c)       ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO oraz ich usunięcia po ustaniu okresu przechowywania, w myśl obowiązujących przepisów;

8)       Pani/Pana dane nie będą  poddawane zautomatyzowanym procesom związanym z podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniu;

9)       Pani/Pana dane nie będą przekazywane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unia Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej.

10)   W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w zakresie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w procesie rekrutacji oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych, może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie:

a)       listownie na adres Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie;

b)       e-mailowo na adres: iod.kwp@rz.policja.gov.pl

11)   W przypadku jeśli uzna Pani/Pan, że dane osobowe nie są przetwarzane w sposób prawidłowy, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,
- rozmowa kwalifikacyjna.

W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Oferty niekompletne, które nie zawierają dokumentów i oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie postępowania kwalifikacyjnego.

Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (17) 858 2672.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3014

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie

Udostępnił: Katarzyna Walas-Pondo

Komórka organizacyjna: Sekcja Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Rzeszowie

Wprowadzono: 06.07.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×