Archiwum Państwowe w Przemyślu

Ogłoszenie o naborze nr 31943ARCHIWALNE z dnia 09.08.2018 r.

  • Oferty do
    24

    sierpnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: obsługi kancelaryjnej

w Dziale Administracji i Kadr



Miejsce wykonywania pracy:

Przemyśl

Adres urzędu:

Archiwum Państwowe
ul. Lelewela 4
37-700 Przemyśl

WARUNKI PRACY

Praca biurowa wymagająca odporności na stres w kontaktach z klientami, stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze z dostępem do pomieszczeń sanitarnych. Budynek wyposażony jest w dźwigi osobowe z przystosowaniem dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

ZAKRES ZADAŃ

  • obsługa sekretariatu w zakresie przyjmowania, rozdziału i rejestracji korespondencji, (wysyłanie korespondencji i przesyłek zgodnie z instrukcją kancelaryjną)
  • znajomość zasad prowadzenia kancelarii instytucji za pomocą elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją
  • obsługa poczty elektronicznej i platformy e-puap
  • przygotowanie i obsługa organizacyjna spotkań dyrektora z klientami, udzielanie informacji osobiście i telefonicznie
  • obsługa organizacyjna narad zwoływanych przez dyrektora, protokołowanie tych narad.
  • prowadzenie zbiorczej ewidencji skarg i wniosków wpływających do Archiwum, przekazywanie ich do załatwienia właściwym komórkom organizacyjnym
  • prowadzenie rejestru protokołów kontroli zewnętrznych
  • obsługa archiwum zakładowego

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • staż pracy: 2 lata stażu pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków w administracji publicznej.
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office i systemów informatycznych e-puap, ezd, e-dok
  • znajomość zasad organizacji funkcjonowania archiwum zakładowego
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • wiedza na temat funkcjonowania archiwum państwowego
  • rzetelność, kultura osobista, dyskrecja
  • umiejętność komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania problemów
  • nieposzlakowana opinia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja publiczna
  • staż pracy: 2 lata na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • sumienność, staranność, komunikatywność.
  • umiejętność pracy w zespole.
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.08.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach, opatrzonych dopiskiem: „Konkurs na stanowisko; referent ds. obsługi kancelarii”, na adres Archiwum Państwowego w Przemyślu ul. Lelewela 4, 37-700 Przemyśl (sekretariat), w terminie do dnia 24 sierpnia 2018 r. do godz. 15:30

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Archiwum Państwowe w Przemyślu ul. Lelewela 4. 37-700 Przemyśl tel. 16 670 35 38
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor ochrony danych Archiwum Państwowe w Przemyślu ul. Lelewela 4, 37-700 Przemyśl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Archiwum Państwowe w Przemyślu ul. Lelewela 4, 37-700 Przemyśl
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, w którym wymagane jest umieszczenie numeru ogłoszenia i nazwy stanowiska podanego w ogłoszeniu, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
-analiza ofert spełniających wymagania formalne,
-rozmowa kwalifikacyjna bądź test ze sprawdzianem wiedzy/umiejętności.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone zostaną komisyjne zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze ok. 2100,00 zł. brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę (od 5% po pięciu latach pracy do 20% po dwudziestu i więcej latach pracy).
W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt pod nr. tel. 16 670 35 38 w. 120



Liczba odwiedzin: 3169

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Przemyślu

Udostępnił: Irena Kinasz

Komórka organizacyjna: Dział Kadr

Wprowadzono: 09.08.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×