Komenda Powiatowa Policji w Nisku
Ogłoszenie o naborze nr 7352ARCHIWALNE z dnia 12.01.2017 r.
-
Oferty do
27
stycznia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: BHP i Ppoż
w Ogniwie Wspomagającym KPP w Nisku
Nisko
Komenda Powiatowa Policji w Nisku
ul. Sandomierska 6
37-400 Nisko
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
- Prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony przeciwpożarowej dla policjantów i pracowników Policji KPP w Nisku,
- Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby,
- Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
- Przerowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
- Przepowadzanie corocznych przeglądów w nadzorowanych obiektach, budynkach i sporządzanie odpowiedniej dokumentacji,
- Realizowanie zakupów i dostaw z uwzględnieniem procedur wynikających z ustaw związanych z udzieleniem zamówień publicznych,
- Zaopatrywanie jednostki w druki i książki resortowe, matriały biurowe, środki czystości i inne matriały niezbędne do prawidłowego funkcjonowania jednostki.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie kierunkowe, osoba posiadająca zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy
- Uprawnienia do prowadzenia działań związanych z ochroną pożarową,
- Prawo jazdy kat. B (doświadczenie w kierowaniu pojazdów do 3,5 tony),
- Znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
- Znajomość przepisów i umiejętność ich interpretacji,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność organizacji pracy własnej,
- Odpowiedzialność, dyskrecja.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe kierunkowe w zakresie BHP
- doświadczenie zawodowe: w pracy związanej z tematyką bhp i ppoż.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia prawa jazdy kat. B,
- Kopia aktualnego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia inspektorów ochrony przeciwpożarowej.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia aktualnego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla pracowników służby bhp.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 27.01.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Nisku
ul. Sandomierska 6
37-400 Nisko
Sekretariat
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W dokumentach aplikacyjnych należy powołać się na nr ogłoszenia.
List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem.
Oferty niekompletne, które nie zawierają dokumentów, oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu lub złożone/ nadesłane po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie postępowania kwalifikacyjnego.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (15) 8775361.