Komenda Powiatowa Policji w Strzelcach Opolskich
Ogłoszenie o naborze nr 19023ARCHIWALNE z dnia 07.12.2017 r.
-
Oferty do
18
grudnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: informatyki
Zespół do Spraw Informatyki
Strzelce Opolskie
Komenda Powiatowa Policji
ul.Piłsudskiego 3
47-100 Strzelce Op.
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- wprowadzanie danych do policyjnych systemów informatycznych
- pełnienie funkcji administratora technicznego systemów informatycznych
- wykonywanie czynności dotyczących eksploatacji oraz administracji systemów i urządzeń
- koordynowanie kierowanych wniosków o nadanie uprawnień dla użytkowników do systemów lokalnych i centralnych
- ususwanie awarii systemowych i technicznych sprzętu i urządzeń aktywnych sieci zgodnie z przydzielonymi uprawnieniami
- obsługa administracyjna i techniczna eksploatowanego sprzętu informatycznego, w tym stacji dostępowych, terminali mobilnych, oraz pozostałych stacji roboczych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy doświadczenie w pracy w administracji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterze
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 18.12.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Strzelcach Opolskich
ul.Piłsudskiego 3
47-100 Strzelce Op.
sekretariat II piętro, pok.201
od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30
z dopiskiem "Oferta na stanowisko starszego inspektora Zespołu ds.Informatyki KPP w Strzelcach Op."
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnoprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika korpusu służby cywilnej w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności. Ofert należy składać w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. Wymagane doświadczenia i list motywacyjnych muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą. Oferty niekompletne, nie spełniające wymagań formalnych, niepodpisane, jak również złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego widniejącego w ofercie) nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania (rozmowa kwalifikacyjna) zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailowo o ich miejscu i terminie (proszę o podanie aktualnych numerów telefonów oraz adresów e-mail). Metody i techniki naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji (w zależności od ilości nadesłanych ofert), rozmowa kwalifikacyjna. Zakres tematyczny: przepisy z zakresu pracy kancelaryjnej, archiwizacji, służby cywilnej. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2199,70zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Dodatkowe informacje w kwestii naboru: tel. (077) 462 19 37.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, wyznanie, orientację seksualną, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.