Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku

Ogłoszenie o naborze nr 50249ARCHIWALNE z dnia 02.07.2019 r.

  • Oferty do
    17

    lipca

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

Samodzielne stanowisko pracy ds. finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Prudnik

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku
ul. Legionów 12 A
48-200 Prudnik

WARUNKI PRACY

- praca biurowo – administracyjna w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30, praca w siedzibie urzędu, - wyjazdy służbowe i szkolenia, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, - narzędzia i materiały pracy: zestaw komputerowy z oprogramowaniem, kserokopiarka, skaner, niszczarka, telefon, faks, - podejmowanie decyzji w warunkach stresu, - praca wymagająca dyspozycyjności, - praca na I piętrze, - budynek komendy nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak wind i podjazdów), - toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Sprawowanie nadzoru w imieniu komendanta powiatowego PSP nad gospodarką finansową oraz prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej komendy powiatowej PSP zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania polityki finansowej KP PSP w Prudniku.
  • Analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji komendy powiatowej PSP, w celu dostarczania aktualnej i dokładnej informacji finansowej.
  • Przeprowadzanie wewnętrznych kontroli finansowych w zakresie legalności dokumentów oraz operacji gospodarczych w celu prawidłowej realizacji ustawy budżetowej. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych.
  • Prowadzenie na bieżąco księgowości komendy powiatowej PSP oraz opracowywanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu i ich analiz, w celu rzetelnego i jasnego przedstawienia sytuacji finansowej komendy powiatowej PSP jednostce nadrzędnej.
  • Nadzorowanie prawidłowości przebiegu inwentaryzacji i rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy powiatowej PSP, w celu zachowania kontroli nad majątkiem jednostki.
  • Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych komendanta powiatowego PSP z zakresu prowadzenia rachunkowości oraz spraw finansowych zwłaszcza planu kont, obiegu dokumentów (dowodów księgowych), zasad prowadzenia i rozliczania inwentaryzacji, w celu prawidłowej pracy komórki ds. finansów.
  • Planowanie przychodów i wydatków wraz z ich realizacją i rozliczaniem w zakresie kompetencji przekazanych przez starostę i przepisów szczegółowych w sprawach finansowych.
  • Nadzorowanie zadań realizowanych przez podległego pracownika, w celu zapewnienia ich prawidłowego pod względem formalnym i merytorycznym wykonania.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie Wykształcenie: średnie/ wyższe zgodnie z art. 54 ust. 2 pkt 5 ustawy o finansach publicznych Głównym księgowym może być osoba, która spełnia jeden z poniższych warunków: a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6 letnią praktykę w księgowości, c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
  • Znajomość obowiązujących przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej.
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych i finansowo-księgowych,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • dokładność,
  • samodzielność,
  • komunikatywność,
  • co najmniej 1 rok doświadczenia w zakresie spraw finansowych i księgowo-płacowych w jednostce budżetowej lub co najmniej 1 rok doświadczenia na stanowisku głównego księgowego – 5 pkt preferencyjnych,
  • znajomość zasad prowadzenia księgowości budżetowej w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • umiejętność obsługi programu „Płatnik”.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Kopia prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.07.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku
    ul. Legionów 12 A,
    48-200 Prudnik
    Dokumenty można składać osobiście w sekretariacie Komendanta Powiatowego PSP w Prudniku, I piętro, pok. 205, w godz. 7:30 – 15.30.

    https://kppspprudnik.bip.gov.pl/

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

1.     Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, z siedzibą w Prudniku, ul. Legionów 12 A.

2. Inspektorem Ochrony Danych jest p. Krzysztof Musialski, e-mail: iod@psp.opole.pl

3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej na podstawie wymagań określonych w art. 4 ustawy o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 (Dz.U. z 2018 r., poz. 1559).

4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są komórki realizujące proces naboru w Komendzie Powiatowej PSP w Prudniku.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Komendant Powiatowy PSP w Prudniku ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w postepowaniu kwalifikacyjnym zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, można odebrać w sekretariacie KP PSP w Prudniku do 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone komisyjnie.

7. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

•         żądania od administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych, cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

•         wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie wyłączenie z procesu naboru.

9. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, podpisanej imieniem i nazwiskiem, z dopiskiem „Nabór na stanowisko głównego księgowego w KP PSP w Prudniku”.
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub uzupełnione po terminie (decyduje data wpływu do KP PSP w Prudniku) nie będą rozpatrywane.
Postępowanie rekrutacyjne będzie składało się z następujących etapów:
- ocena złożonych dokumentów związanych z postepowaniem kwalifikacyjnym,
- test wiedzy jednokrotnego wyboru w przypadku podjęcia takiej decyzji przez komisję rekrutacyjną,
- rozmowa kwalifikacyjna, która będzie przeprowadzona indywidualnie – punktowana w skali
1 – 10 przez każdą z osób wchodzących w skład komisji kwalifikacyjnej.

Informacja o kandydatach/kandydatkach – identyfikatorem będzie 5 ostatnich cyfr numeru PESEL kandydata, którzy spełnią wymogi niezbędne wraz z przyznanymi punktami preferencyjnymi (za potwierdzone wymagania dodatkowe określone w ogłoszeniu o naborze dotyczące doświadczenia zawodowego w zakresie spraw finansowych i księgowo-płacowych w jednostce budżetowej lub co najmniej 1 rok doświadczenia na stanowisku głównego księgowego) oraz terminie i formie przeprowadzenia kolejnego etapu zostanie upowszechniona poprzez umieszczenie jej na tablicy ogłoszeń Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej PSP w Prudniku pod adresem https://kppspprudnik.bip.gov.pl/ w zakładce „Praca”.
Informacja o końcowym wyniku naboru dodatkowo będzie umieszczona na stronie Urzędu Służby Cywilnej.
Przed rozpoczęciem poszczególnych etapów postępowania kwalifikacyjnego kandydat/kandydatka okazuje ważny dokument potwierdzający jego tożsamość. Brak dokumentu stwierdzającego tożsamość powoduje wykluczenie z dalszego postępowania kwalifikacyjnego.
Nieprzystąpienie kandydata/kandydatki w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykluczenie z dalszego postępowania.
Komisja kwalifikacyjna nie dokona wyłonienia kandydata, jeżeli żaden kandydat nie spełni warunków zawartych w ogłoszeniu o naborze lub nie wykaże się dostateczną wiedzą wymaganą na stanowisku pracy.
Ostateczną decyzję w sprawie przyjęcia kandydata/kandydatki na stanowisko głównego księgowego podejmie komendant powiatowy PSP w Prudniku.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KP PSP w Prudniku, które dostępne są pod adresem: https://kppspprudnik.bip.gov.pl/ w zakładce „Praca”.

Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów/kandydatki wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne i dodatkowe”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Przewidywany termin zatrudnienia 1 sierpnia 2019 r.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 77 438 05 35



Liczba odwiedzin: 3534

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku

Udostępnił: Ewa Partyczna

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 02.07.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×