Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Ogłoszenie o naborze nr 7187ARCHIWALNE z dnia 10.01.2017 r.
-
Oferty do
16
stycznia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: realizacji dochodów budżetu państwa
w Wydziale Finansów i Budżetu
Opole
ul. Piastowska 14
45-082 Opole
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Rozliczanie dochodów budżetu Wojewody Opolskiego m.in. z jednostek samorządowych z tytułu realizacji zadań z zakresu administracji rządowej, zwrotów dotacji niewłaściwie wykorzystanych, zwróconych po ustawowym terminie, z tytułu kar i opłat legalizacyjnych, nakładanych na podstawie prawa budowlanego i prowadzenie ewidencji księgowej dochodów budżetowych w systemie finansowo – księgowym,
- Prowadzenie działań windykacyjnych wobec nieuregulowanych należności budżetowych (kierowanie upomnień, wezwań do zapłaty, naliczanie odsetek, waloryzacji należności, wystawianie tytułów wykonawczych),
- Sporządzanie jednostkowych sprawozdań budżetowych miesięcznych, kwartalnych i rocznych z realizacji dochodów i zaległości w należnościach budżetowych oraz sprawozdań finansowych, szczegółowe weryfikowanie sprawozdań przedkładanych przez jednostki samorządu terytorialnego z wykonania planu dochodów z tytułu realizacji zadań z zakresu administracji rządowej (82 jednostki),
- Rozliczanie zrefundowanych wydatków z budżetu państwa, z tytułu realizacji programów dofinansowywanych ze środków Unii Europejskiej oraz zwroty dotacji celowych budżetu państwa (nieprawidłowo wykorzystanych środków przez beneficjenta), otrzymanych przez beneficjentów na współfinansowanie projektów z udziałem środków unijnych,
- Obsługiwanie Informatycznego System Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w bezpośredniej łączności z Ministerstwem Finansów,
- Prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji w celu udzielania (w uzasadnionych przypadkach), jednostkom samorządu terytorialnego, ulg w spłacie należności budżetu państwa w zakresie umarzania, odraczania i rozkładania na raty spłat należności,
- Prowadzenie spraw formalno – rachunkowych w zakresie należności budżetu państwa,
- Terminowe przekazywanie zrealizowanych dochodów budżetowych na rachunek Ministerstwa Finansów oraz dokonywanie zwrotów nienależnie wpłaconych i nadpłaconych należności.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne
- Znajomość przepisów w zakresie finansów publicznych, zasad rachunkowości budżetowej, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, ustawy ordynacja podatkowa, prawa budowlanego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji wraz z aktami wykonawczymi
- Znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows – World, Excel, programy finansowo-księgowe)
- Umiejętność komunikacji interpersonalnej oraz pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej lub na stanowiskach finansowo - księgowych
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz podejmowania samodzielnych decyzji
- Dyspozycyjność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.01.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Opolski Urząd Wojewódzki
Sekretariat Dyrektora Generalnego
pok. 251
Piastowska 14
45-082 Opole
z dopiskiem "oferta pracy nr .... "
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Lista kandydatów/kandydatek zakwalifikowanych do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostanie opublikowana na stronie www.bipouw.e-wojewoda.pl w zakładce: oferty pracy - ogłoszenia o naborze i na tablicy ogłoszeń w gmachu OUW (II piętro).
Urząd jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy tez jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Niewykorzystane oferty kandydaci/kandydatki mogą odebrać w Oddziale Kadr Urzędu. Nieodebrane oferty zostaną zniszczone komisyjnie po upływie minimum 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celach rekrutacyjnych jest Wojewoda Opolski z siedzibą w Opolu, ul. Piastowska 14. Dane nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych w zakresie wymaganym Kodeksem Pracy jest obligatoryjne, a w pozostałym jest dobrowolne.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 2200 zł.
Dodatkowe informacje pod nr 77 45-24-283.