Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

Ogłoszenie o naborze nr 7187ARCHIWALNE z dnia 10.01.2017 r.

  • Oferty do
    16

    stycznia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: realizacji dochodów budżetu państwa

w Wydziale Finansów i Budżetu



Miejsce wykonywania pracy:

Opole

Adres urzędu:

ul. Piastowska 14
45-082 Opole

WARUNKI PRACY

Praca w siedzibie Urzędu. Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy. Warunki architektoniczne budynku Urzędu: drzwi odpowiedniej szerokości, winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Rozliczanie dochodów budżetu Wojewody Opolskiego m.in. z jednostek samorządowych z tytułu realizacji zadań z zakresu administracji rządowej, zwrotów dotacji niewłaściwie wykorzystanych, zwróconych po ustawowym terminie, z tytułu kar i opłat legalizacyjnych, nakładanych na podstawie prawa budowlanego i prowadzenie ewidencji księgowej dochodów budżetowych w systemie finansowo – księgowym,
  • Prowadzenie działań windykacyjnych wobec nieuregulowanych należności budżetowych (kierowanie upomnień, wezwań do zapłaty, naliczanie odsetek, waloryzacji należności, wystawianie tytułów wykonawczych),
  • Sporządzanie jednostkowych sprawozdań budżetowych miesięcznych, kwartalnych i rocznych z realizacji dochodów i zaległości w należnościach budżetowych oraz sprawozdań finansowych, szczegółowe weryfikowanie sprawozdań przedkładanych przez jednostki samorządu terytorialnego z wykonania planu dochodów z tytułu realizacji zadań z zakresu administracji rządowej (82 jednostki),
  • Rozliczanie zrefundowanych wydatków z budżetu państwa, z tytułu realizacji programów dofinansowywanych ze środków Unii Europejskiej oraz zwroty dotacji celowych budżetu państwa (nieprawidłowo wykorzystanych środków przez beneficjenta), otrzymanych przez beneficjentów na współfinansowanie projektów z udziałem środków unijnych,
  • Obsługiwanie Informatycznego System Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w bezpośredniej łączności z Ministerstwem Finansów,
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji w celu udzielania (w uzasadnionych przypadkach), jednostkom samorządu terytorialnego, ulg w spłacie należności budżetu państwa w zakresie umarzania, odraczania i rozkładania na raty spłat należności,
  • Prowadzenie spraw formalno – rachunkowych w zakresie należności budżetu państwa,
  • Terminowe przekazywanie zrealizowanych dochodów budżetowych na rachunek Ministerstwa Finansów oraz dokonywanie zwrotów nienależnie wpłaconych i nadpłaconych należności.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Znajomość przepisów w zakresie finansów publicznych, zasad rachunkowości budżetowej, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, ustawy ordynacja podatkowa, prawa budowlanego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows – World, Excel, programy finansowo-księgowe)
  • Umiejętność komunikacji interpersonalnej oraz pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej lub na stanowiskach finansowo - księgowych
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz podejmowania samodzielnych decyzji
  • Dyspozycyjność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.01.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Opolski Urząd Wojewódzki
    Sekretariat Dyrektora Generalnego
    pok. 251
    Piastowska 14
    45-082 Opole
    z dopiskiem "oferta pracy nr .... "

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Lista kandydatów/kandydatek zakwalifikowanych do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostanie opublikowana na stronie www.bipouw.e-wojewoda.pl w zakładce: oferty pracy - ogłoszenia o naborze i na tablicy ogłoszeń w gmachu OUW (II piętro).

Urząd jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy tez jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Niewykorzystane oferty kandydaci/kandydatki mogą odebrać w Oddziale Kadr Urzędu. Nieodebrane oferty zostaną zniszczone komisyjnie po upływie minimum 3 miesięcy od zakończenia naboru.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celach rekrutacyjnych jest Wojewoda Opolski z siedzibą w Opolu, ul. Piastowska 14. Dane nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych w zakresie wymaganym Kodeksem Pracy jest obligatoryjne, a w pozostałym jest dobrowolne.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 2200 zł.

Dodatkowe informacje pod nr 77 45-24-283.



Liczba odwiedzin: 2729

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

Udostępnił: Natalia Sykut

Komórka organizacyjna: Biuro Obsługi Urzędu

Wprowadzono: 10.01.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×